Vuosi käyntiin aktiivisesti liikkuen - osallistu valokuvahaasteeseen

4.1.2021

Aloitetaan vuosi aktiivisesti yhdessä! Lähde nauttimaan luonnossa liikkumisesta, ota kuva ulkoilustasi ja jaa se somessa. Samalla voit osallistua terveysjärjestöjen yhteiseen Aktiivinen alkuvuosi -liikuntakampanjaan.

Aktiivinen alkuvuosi -kampanja on suunnattu kaikille lisämotivaatiota liikkumiseen kaipaaville. 4.1.2021 alkava kampanja koostuu viidestä valokuvahaasteesta, jotka julkaistaan liiton somekanavissa maanantaisin.

• Viikko 1: Ota kuva jostain, mikä ilahduttaa luonnossa.
  • Viikko 2: Ota kuva siitä, kun ulkoilet jonkun tärkeän kanssa. Se voi olla kuka tai mitä tahansa, kuten henkilö, lemmikki tai vaikkapa apuväline.
  • Viikko 3: Ota kuva talvisesta äänestä
  • Viikko 4: Ota kuva arkireitistäsi
  • Viikko 5: Ota kuva siitä, mikä antaa voimaa arjessa

Kampanja-aika on 4.1.-7.2.2021.

Kampanjaan voi osallistua lataamalla oman viikon haasteeseen liittyvän kuvan sosiaaliseen mediaan. Käytä kuvan yhteydessä tunnistetta #aktiivinenalkuvuosi. Valokuvahaastekampanjan tavoitteena on innostaa liikkumaan ja ulkoilemaan, ja samalla jakamaan omia hyvän mielen kuvia muiden iloksi ja innostukseksi.

Kaikki kampanja-aikana omia kuvia Facebookin, Instagramiin tai Twitteriin ladanneet osallistuvat liikunnallisen tuotesettien arvontaan. Mitä useammalla kuvalla osallistut, sen paremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa.

Kampanjassa ovat mukana Allergia-, iho- ja astmaliitto, Reumaliitto, CP-liitto, Diabetesliitto, Mielenterveyden keskusliitto ja Psoriasisliiton Vertaistervarit-hanke.

Kampanjan säännöt

Kaikki kampanja-aikana 4.1.–7.2. #aktiivinenalkuvuosi-tunnisteella Instagramissa, Twitterissä tai Facebookissa julkaistut kuvat osallistuvat tuotepalkintojen arvontaan. Arvonta suoritetaan kampanjan päätyttyä. Voittajien nimet voidaan julkaista järjestäjätahojen internetsivuilla ja somekanavissa. Voittajiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. Järjestäjällä on oikeus valita uusi voittaja, mikäli henkilöön ei saada yhteyttä. Kilpailu ei ole Facebookin, Twitterin tai Instagramin sponsoroima, suosittelema, hallinnoima, eikä millään tavalla liity edellä mainittuihin tahoihin.  Järjestäjä pidättää oikeuden säätöjen muutoksiin.

Aktiivinen alkuvuosi

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdistys ry:n kevään Tules Digirasteil -verkkotapahtumiin!
Verkkotapahtuma
Reumasairaudet, ja erityisesti nivelreuma, vaikuttavat myös jalkojen terveyteen.
Valtakunnallinen
Kävely on helppoa ja ilmaista. Sytytetään yhdessä into ja kipinä kävellä!
Verkkotapahtuma
Reuma- ja tulesyhdistysten liikuntavastaavien treffi-il