Vastaa työhyvinvointia koskevaan kyselyyn

24.8.2017

Joka viidennellä suomalaisella on jossain vaiheessa elämäänsä tuki- ja liikuntaelinoireita, jotka voivat vaikuttaa työ- ja toimintakykyyn. Yksi keskeinen tapa estää oireiden kroonistuminen on muokata työolosuhteita niin, että ne ovat ergonomiset ja työtä rytmittävät riittävät elpymis- ja palautumisjaksot työn luonne huomioon ottaen.

Reumaliitto tekee työtä kaikkien reuma- ja muita tuki -ja liikuntaelinsairauksien kanssa elävien hyväksi. Nyt keräämme yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa kokemuksia siitä, millaisia järjestelyjä työpaikoilla on tehty, jotta työskentely sujuisi hyvin. Mitä pitäisi ottaa nykyistä paremmin huomioon? Entä miten työhyvinvointia on tuettu silloin, kun tuki- ja liikuntaelinoireet vaikuttavat työ- ja toimintakykyyn?

Jos sinulla on tai on ollut tuki- ja liikuntaelinoireita tai -sairauksia, vastaa alla olevan linkin kautta muutamaan kysymykseen. Vastaaminen vie vain hetken, mutta saamamme tieto on tärkeää.

> Siirry vastaamaan kyselyyn

Kyselyyn voi vastata 8.9.2017 saakka. Kaikki annetut vastaukset käsitellään yhteenvetoina,  eikä yksittäisen henkilön tiedot ole missään vaiheessa tunnistettavissa.

Osallistu arvontaan!

Arvomme kyselyyn vastanneiden kesken risteilylahjakortteja. Jos haluat osallistua arvontaan, käy täyttämässä vastaamisen jälkeen arvontalomake