Vastaa kyselyyn reumasairauksien hoidosta

Sairastatko jotakin tulehduksellista reumasairautta? Ota osaa tutkimukseen, joka kartoittaa reumasairauksia sairastavien hoitopolkuja.

Reumaliitto selvittää kyselytutkimuksella reuman hoitopolkujen toimivuutta eri puolilla Suomea. Miten toimii hoito alkuvaiheessa, entä jo pitkään sairastaneilla? Vastaamalla autat Reumaliittoa saamaan kattavan kuvan reumasairauksien hoidon nykytilasta.

Kyselyyn vastaamiseen menee noin 15 minuuttia. Kysely on avoinna 2.6. asti.

Huomaathan, että kyselyssä ei voi palata takaisin edelliselle sivulle. Jokainen sivu kannattaa täyttää kerralla valmiiksi asti. Kyselyyn pääset tästä.

Vastaukset analysoidaan anonyymisti ja niistä tehdään yhteenveto. Yksittäisiä vastaajia ei voi tunnistaa yhteenvetojulkaisusta. Kyselyn tilaaja on Reumaliitto ja sen toteuttaa Nordic Healthcare Group. Kyselyn tuloksista kerrotaan Reumaliiton kanavilla syksyllä.