Haemme Iso Roobertinkadulla sijaitsevaan toimistoomme luotettavaa ja aktiivista taloushallinnon ammattilaista. Toivoisimme, että työotteesi on huolellinen ja tarkka, et viilaa pilkkua, mutta suhtaudut vakavasti yksityiskohtiinkin, kokonaiskäsitystä menettämättä. Pidät numeroista ja osaat "lukea" numeroita ja tehdä päätelmiä niiden avulla, looginen päättelykykysi on vahva - talousarviosta tilinpäätökseen.
Tulethan toimeen ihmisten kanssa ja osaat toimia tiimeissä. Toivomme, että olet aikaansaava ja ulospäin suuntautunut, joustava ja ystävällinen sekä haluat tuottaa osaamisellasi muille lisäarvoa.
Tehtäviisi kuuluvat mm.:
• pääkirjanpito
• päivittäiset taloushallinnon tehtävät (tilitoimistolle on ulkoistettu: ostoreskontra, myyntilaskutus, maksatus ja palkkahallinto sekä avustavat kirjanpito- ja tilinpäätöstehtävät)
• talousarvion valmistelu
• talousraportointi kuukausittain
• välitilinpäätöksen ja tilinpäätöksen laatiminen
• lakisääteiset vuosiselvitykset sekä raporttien ja tilitysten laatiminen rahoittajille (mm. RAY, OKM, EU)
• osallistuminen eri työryhmiin, mm. rahastoryhmä
• taloushallinnon ohjelmien pääkäyttäjänä toimiminen
• henkilöstöhallintoon liittyviä tehtäviä
• vakuutusasioiden yhteyshenkilönä toimiminen
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• soveltuvaa koulutusta
• vähintään viiden vuoden kokemusta järjestön kirjanpidosta ja taloushallinnosta
• arvostamme erityisesti kokemusta RAY-rahoituksesta ja siihen liittyvästä raportoinnista
• sähköisten taloushallinnon sovellusten (nyt käytössä Aditro Wintime ja Personec W) sekä Exelin ja MS-Office ohjelmistojen hyvää hallintaa
• ulkoistettujen taloushallinnon tehtävien kokonaisuuden hallintaa
• aikatauluihin sitoutumista
• avointa ja aktiivista vuorovaikutusta
• oma-aloitteista työskentelyotetta ja innostusta kehittää järjestömme taloushallintoa
• ennen kaikkea toivomme, että arvostat työtäsi ja olet valmis panostamaan siihen
Tarjoamme:
• paikan mukavassa työtiimissä
• viihtyisät työtilat Helsingin keskustassa
• mahdollisuuden vaikuttaa taloushallinnon toimintatapoihin ja uuden kirjanpito-ohjelman valintaan
• tehtävä on vakituinen ja paikka täytetään elokuun alusta
• Lisätietoja tehtävästä antaa taloussihteeri Evita Salo, 2.6. klo 9 - 10 ja 3.6. klo 9 - 10 puh. 040 504 81 98.