Reumatologin suorat Facebook-luennot jatkuvat syksyllä 2019

Reumatologi Antti Puolitaipaleen suorat luennot jatkuvat lokakuussa Reumaliiton Facebook-sivuilla. Puolitaival käsittelee reumasairauksia ja raskautta sekä reumasairauksia miehillä. Syksyn viimeinen luento on kyselytunti:

• pe 4.10. klo 14-15 Reumasairaudet ja raskaus
  • pe 8.11. klo 14-15 Reumasairaudet ja miehet
  • pe 20.12. klo 14-15 Kyselytunti

Luentojen tarkoitus on tarjota uudella tavalla yleistajuista tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta kaikille kiinnostuneille. Kysymyksiä voi lähettää etukäteen joko Reumaliiton Facebookin kautta tai lähettämällä viesti osoitteeseen info@reumaliitto.fi.

Luennot ovat katsottavissa jälkikäteen Facebookissa tai Reumaliiton YouTube-kanavalla. Luennoista on tehty oma soittolista.

Voit myös soittaa kysyäksesi reumatologilta. Reumatologin puhelintunneilla Antti Puolitaival vastaa lyhyisiin reumasairauksiin liittyviin kysymyksiin. Puhelinnumero on 044 230 9460.

Seuraavat puhelinajat ovat

• pe 25.10. klo 9-10