Reumatologin suorat Facebook-luennot jatkuvat keväällä 2020

Reumatologi Antti Puolitaipaleen suorat luennot jatkuvat huhtikuussa Reumaliiton Facebook-sivuilla. Puolitaival puhuu reumalääkkeiden tauotuksesta koronaepidemian aikana, hypermobiliteettioireyhtymästä ja EDS:stä sekä uudesta tiedosta liittyen reumasairauksiin ja niiden hoitoon. Kevään viimeinen luento on kyselytunti.

• Ke 1.4. klo 15–16: Reumalääkkeiden tauotus koronaepidemiassa + Hypermobiliteettioireyhtymä ja Ehlers-Danlos pähkinänkuoressa
  • Ke 6.5. klo 15–16: Mitä uutta reumasairauksissa ja niiden hoidossa
  • To 28.5. klo 14–15: Kyselytunti

Luentojen tarkoitus on tarjota uudella tavalla yleistajuista tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta kaikille kiinnostuneille. Kysymyksiä voi lähettää etukäteen joko Reumaliiton Facebookin kautta tai lähettämällä viesti osoitteeseen info@reumaliitto.fi.

Luennot ovat katsottavissa jälkikäteen Facebookissa tai Reumaliiton YouTube-kanavalla. Luennoista on tehty oma soittolista.

Voit myös soittaa kysyäksesi reumatologilta. Reumatologin puhelintunneilla Antti Puolitaival vastaa lyhyisiin reumasairauksiin liittyviin kysymyksiin. Puhelinnumero on 044 230 94 60.

Seuraavat puhelinajat ovat:

• tiistai 7.4. klo 16–17
  • tiistai 5.5. klo 16–17
  • keskiviikko 17.6. klo 16–17

Reumatologi Antti Puolitaival jatkaa Facebook-luentojaan taas keväällä 2020. Tutustu luentojen aikatauluihin tässä uutisessa. Uutisesta löydät myös reumatologin puhelinajat.