Reumaliitto etsii vapaaehtoisia tapahtumiin

9.4.2015

Nyt etsitään vielä muutamia vapaaehtoisia lisää kahteen kivaan tapahtumaan.

Etsitään paria reumaa sairastavan lapsen perhettä mukaan ideointipäivään jo nyt lauantaina 11.4. klo 10-16 Pikkuhuopalahden leikkipuistoon Helsinkiin. Matkat maksetaan, ruoat ja lastenhoitajat järjestetään. Lapsille on hauskaa tekemistä niin sisällä kuin ulkona.Välillä ideoidaan aikuisten kesken ja välillä otetaan lapset mukaan kertomaan ajatuksiaan

Päivän tarkoituksena on keksiä kivassa rennossa ilmapiirissä sellaisia ideoita, joiden avulla Reumaliitto, reuma-ammattilaiset ja alan yritykset voisivat tulevaisuudessa entistä paremmin tukea reumaa sairastavien lasten ja heidän perheidensä elämää. Muutamia kivoja ajatuksia toimintaterapeuttiopiskelijat ovat jo keksineet, nyt tarvitsemme perheitä kertomaan miltä ne kuulostavat ja miten voisimme yhdessä kehittää niistä parhaita eteenpäin. Jos joku innostuu tai tuntee kohderyhmään kuuluvia, niin viestiä voi lähettää pikaisesti tämän päivän aikana
sähköpostiin: maria.ekroth(at)reumaliitto.fi, viestiä saa jakaa!

Lipaskerääjäksi jääkiekko-otteluun

Lisäksi etsitään muutamia reippaita lipaskerääjiä mukaviin tiimeihin jääkiekko-Leijonien matseihin Espoossa ja Helsingissä! Ensimmäinen nyt perjantaina 10.4.(Suomi-Saksa) klo 17.30 alkaen Barona Areenalla Espoossa ja toinen lauantaina 18.4. (Suomi-Venäjä) klo 13 alkaen Hartwall Areenalla Helsingissä. Keräykset tehdään ennen, jälkeen matsin+ väliajalla ja samalla pääsee itse katsomaan peliä, saa T-paidan ja saa 9-10 euron ruokalahjakortin hampurilaiselle tai Subiin. Tästä saa taatusti hyvän mielen, sillä keräyksen tuotto käytetään lyhentämättömänä Iloa Lapsen-elämään reumalasten vertaistukitapahtumaan. Aloituskiekon jäähän pudottaa ja omalta osaltaan keräystä vauhdittaa reumaa sairastava lapsi ja skriinillä näytetään keräykseen innostava video.

Ota yhteys tarja.pakkala(at)reumaliitto.fi, viestiä saa jakaa!