Uutiset

Reumaliiton hallitus kaudelle 2021–2023 valittu – Satu Gustafsson jatkaa puheenjohtajana

Reumaliiton valtuusto valitsi tänään 30.1.2021 kokouksessaan Reumaliiton hallituksen seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi 2021–2023.

Reumaliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa toiminnanjohtaja ja fysioterapeutti Satu Gustafsson Turusta.

Varapuheenjohtajaksi valittiin ekonomi Kari Mikkola Heinolasta.

”Lähden toiveikkain mielin ja innolla kolmivuotiskauteen. Nykyisessä poikkeustilanteessakin olemme liittona pärjänneet ja auttaneet ihmisiä. Tällä kaudella meidän täytyy varmistaa yhdistysten ja liiton toimintaedellytykset. Lisäksi on tärkeä pitää huolta laadukkaasta reumahoidosta muuttuvassa toimintaympäristössä”, puheenjohtaja Satu Gustafsson sanoo.

”Nöyrät kiitokset valtuustolle valinnasta. Mielenkiinnolla lähden uudessa roolissa kehittämään liittoa eteenpäin”, varapuheenjohtaja Kari Mikkola sanoo.

Hallituksen jäseniksi valittiin Aino-Maria Ervelä Helsingistä, Katja Metsävainio Tampereelta, Jarmo Heino Riihimäeltä, Pirkko Tuomaala Kokkolasta, Anne Huusko Siilinjärveltä ja Anna Poropudas Oulusta.

Hallituksen varajäseniksi valittiin Seija Heiskanen Kuusamosta, Jukka Riihenmäki Lempäälästä ja Marjo Mäkelä Salosta.

Lue myös:

Uutinen 24.11.2020: Tarja Filatov jatkaa Reumaliiton valtuuston puheenjohtajana