Lue Reuma-lehden artikkeleita verkossa

1.8.2016

Reuma-lehden alkuvuoden numerot 1 ja 2 löytyvät nyt Lukusalista näköisversioina. Reuma-lehdessä julkaistuja artikkeleita on myös tekstimuodossa luettavissa liiton verkkosivuilla.

Alkuvuoden 2016 Reuma-lehden numerot on julkaistu näköispainoksina kirjapainon Lukusalissa. Sivulla on myös aiemmin lehdessä julkaistuja artikkeleita tekstimuodossa.

Jatkossa julkaisemme lehden edelleen myös verkossa viipeellä siten, että postitse lehden saaneet tilaajat ja jäsenet ovat ehtineet lukea lehtensä.

Lukiessasi lukusaliversioita kannattaa tutustua lukuohjeeseen. Esimerkiksi sivun yläreunassa olevasta suurennuslasista voit suurentaa näkymää niin, että pienikin teksti on luettavissa.

Painetun Reuma-lehden voi tilata tästä. Liittymällä jäseneksi Reumaliiton jäsenyhdistykseen saat lehden jäsenetuna ja samalla muut yhdistyksen tarjoamat ilot ja hyödyt. Painetusta lehdestä löydät ajankohtaisimmat tapahtuma-, koulutus-, loma- ja kurssi-ilmoitukset, joten kannattaa siis liittyä yhdistykseen!