Avoin työpaikka: Järjestötoiminnan asiantuntija

8.1.2021

Etsimme joukkoomme sinua, joka olet innostunut ja innostava yhdistys- ja kansalaistoiminnan näkijä ja tekijä. Jos intohimonasi on kehittää kansalaisyhteiskuntaa yhdistystoiminnan näkökulmasta, etkä hyydy yhdistyselämän rutiinikysymystenkään edessä, olet etsimämme tiimipelaaja! Tule viemään yhdistyselämää uudelle tasolle, vastaamaan nykyajan ja tulevaisuuden tarpeita yhdessä yhdistyskenttämme ja henkilökuntamme kanssa.

Tehtäviisi kuuluu:

• tukea ja kehittää jäsenyhdistyksiämme
  • innostaa yhdistyksiä kokeilemaan ja luomaan uutta kansalaistoimintaa
  • yhdistystoiminnan prosessien läpivienti ja kehittäminen, sekä vaikuttavuuden seuranta ja raportointi
  • yhdistystoiminnan koulutuksen koordinaatio
  • tapahtumien ideointi ja toteuttaminen
  • alueellisen yhteistyön edistäminen

Odotamme sinulta

• vähintään soveltuvaa alempaa korkeakoulututkintoa
  • kokemusta järjestö- ja vapaaehtoistoiminnasta
  • uskallusta heittäytyä tuntemattomille poluille ja kykyä tehdä suunnitelmat todeksi
  • kokemusta esiintymisestä, kouluttamisesta ja viestinnästä
  • kokemusta työskentelystä sosiaalisessa mediassa ja eri verkkoalustoilla
  • valmius ilta- ja viikonlopputöihin sekä matkustamiseen

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Noudatamme Terveyspalvelualan työehtosopimusta. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 31.1.2021 mennessä tästä linkistä.

Tiedustelut 12.1. kello 14.00-18.00, 21.1. klo 16-18 ja 26.1. klo 16-18 järjestötoimen johtaja Ulla Rantanen 044-049 9946. Haastattelut voidaan aloittaa jo ennen hakuajan päättymistä.

Suomen Reumaliitto ry on valtakunnallinen, 138 jäsenyhdistyksen ja 32 000 jäsenen muodostama aktiivinen reuma-, sekä muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden yhteisö. Tehtävänämme on huolehtia, ettei kukaan jää sairautensa kanssa yksin. Toimistomme on Helsingissä ja siellä työskentelee noin 25 henkilöä.

Reumaliiton järjestötiimi virkistäytymässä