Reumaklubi - kohtaamispaikka verkossa

Reumaklubi on reuma- sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksien kanssa elävien avoin kohtaamispaikka verkossa.

Reumakubilla voit keskustella muiden kanssa video- ja ääniyhteyden välityksellä. Voit pitää omia tapaamisia lähipiirisi kanssa tai osallistua järjestettyyn toimintaan – kohtaamiset Reumaklubilla tarjoavat hyvinvointia, iloa ja aktiivisuutta!

Tutustu Reumaklubi-verkkosivuun

Tapaamiset tapahtuvat erilaisissa huoneissa, jotka ovat avoinna ympäri vuorokauden - voit kokoontua pienellä ryhmällä juttelemaan milloin vain. Etusivulta löytyviin julkisiin huoneisiin voi liittyä vapaasti, mutta omille ryhmille on mahdollista luoda myös yksityinen suljettu huone. Huoneen voi myös suojata salasanalla. Tarkemmat ohjeet sivuston käyttöön löytyvät Reumaklubilta.

Reumaklubin logo ja huoneet

Mitä tarvitsen Reumaklubilla toimimiseen?

Sivusto on helppokäyttöinen – käyttö ei vaadi kirjautumista tai sovellusten lataamista.

Reumaklubilla toimimiseen tarvittavat välineet:

• älylaitteen tai tietokoneen kamera ja mikrofoni
  • internet-yhteys
  • Google Chrome-, Mozilla Firefox- tai Apple Safari -selain

Reumaklubia kehitetään jatkuvasti, joten palaute sivustosta ja sen teknisestä toimivuudesta on arvokasta. Lähetä palautteesi tai kysymyksesi osoitteeseen reumaklubi@reumaliitto.fi.

Yhdistystoimijoille

Yhdistystoimijoiden käytössä olevasta Yhdistysnetistä löydät lisämateriaaleja Reumaklubiin tutustumiseen. Voit myös otaa yhteyttä suunnittelijoihin ja kysyä Reumaklubista lähettämällä sähköpostia osoitteeseen reumaklubi@reumaliitto.fi.