Jumppasali

Tervetuloa jumppaamaan! Jumppasalista löydät nivelystävällisiä ohjeita ja videoita liikkumiseen ja jumppaamiseen niin kotona, saunassa, uimahallissa kuin lenkkipoluillakin - apuvälineillä ja ilman. 

Huomaa myös nämä

Saunajooga

Reumaliitto on kehittänyt yhteistyössä Saunayoga Internationalin sekä Satakunnan ammattikorkeakoulun kanssa tuki- ja liikuntaelinsairaille sovelletun saunajoogan. Saunajoogassa sauna lämmitetään n. 40-50 asteeseen. Löylyä ei heitetä. Tavallista miedommassa lämmössä, lauteilla istuen tehdään yksinkertaisia, lempeitä liikkeitä noin puolen tunnin ajan. Tärkeintä saunajoogassa on kuunnella omaa kehoa, rentoutua ja hengittää. Varusteiksi riittävät mukavat, rennot urheiluvaatteet sekä vesipullo ja käsipyyhe.

 

 

 

 

Taukosamba

Aiheeseen liittyvät tapahtumat

Valtakunnallinen
Tervetuloa juhlimaan Luonnon päiviä!
Valtakunnallinen
Syyskuussa kampanjoidaan jälleen tukea tarvitsevien iäkkäiden ulkoilun puolesta.
Turku
Saunajoogan vertaisohjaajakoulutus on paikallisyhdistysten liikuntavastaaville ja liikuntav
Jyväskylä
Paikallisyhdistysten liikuntavastaaville ja liikuntavertaisohjaajille tarkoitettu ideapäivä.