Jäsenedut

Reumaliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin ovat oikeutettuja kaikki jäsenyhdistyksemme ja niiden jäsenet.

Tietoa ja tukea yhdistysten jäsenille

Laivayhtiöiden tarjouksia

Tallink Silja – matkoja ja kokoustamista

Henkilö- ja hyttipaikoista, matkustajaliikenteen ajoneuvoista sekä laivojen kokoustilavuokrasta 7,5 % alennusta Tallinkin ja Silja Linen normaalihintaisilla reitti- ja risteilymatkoilla.

Hotellipaketista ja päiväristeilystä Tallinnaan 7,5 % alennusta normaalihinnoista. Hotellien osalta alennus koskee Tallink Hotels -ketjuun kuuluvia hotelleja, joita ovat Tallink City Hotel, Tallink Spa & Conference Hotel, Tallink Express Hotel ja Tallink Hotel Riga.

Matkavaraukset Tallink Siljalta tai matkatoimiston kautta. Ilmoita asiakasnumero 5534 matkavarauksen yhteydessä.

Lisäetuna jäsenille veloitukseton kanta-asiakkuus keskimmäiselle eli Silver-tasolle. Lisätietoja Tallink Siljalta sähköpostitse: erikoisliittymiset@tallinksilja.com. Ilmoita postissa Reumaliiton asiakasnumero 5534 sekä jo olemassa olevan bronze-tason kanta-asiakaskorttisi numero.

Viking Line – punaisten laivojen matkoja

Risteily tai reittimatka lähtien Helsingistä tai Turusta kohdesatamana Tallinna tai Tukholma. Reumaliiton jäsenenä voit saada jopa 20 % alennuksen matkaasi.

Voit myös käyttää kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etu kaudesta ja reitistä riippuen jopa 50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPREIT, https://www.vikingline.fi/edut/reumaliitto

Henkilöjäsenet: Matkavaihtoehdot, varaukset ja tuotetunnukset:  www.vikingline.fi/edut/reumaliitto  Puhelinvaraukset numerosta 0600-41577 (1,75 €/vastattu puhelu + pvm). Puhelimitse varatessasi kerro tuotetunnus (reittiotsikon perässä).

Yhdistykset: Kokous-, ryhmä- ja virkamatkoja varatessa ilmoita asiakasnumero 333312. Erikoishinnat ja tuotetunnukset: http://www.vikingline.fi/reumaliitto

Lomia, majoitusta, hyvinvointia

GreenStar Hotels

UUSI JÄSENETU: Greenstar kaupunkihotellit tarjoavat edullisia ja ekologisia hotelliöitä, jossa kantavana ajatuksena on, että sisäänrakennetulla ekologisuudella säästettäisiin sekä ympäristöä, että kustannuksia. Jäsenenä saat 10 % alennuksen päivänhinnasta jo edullisesta majoituksesta. Kaupunkihotellit löydät neljältä paikkakunnalta Jyväskylä, Lahti, Joensuu ja Vaasa. Varaa majoitus osoitteessa www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia Green10 tai suoraan hotellien vastaanotosta. Varaudu näyttämään jäsenkorttisi vastaanotossa. Lisätietoa hotelleista.

Sokos Hotels

Sokos Hotellit tarjoaa liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kevään uudet tarjoukset on päivitetty internetsivuillemme ja ovat voimassa 30.6.2021 saakka. Mukana on laaja kattaus kotimaan kauniita kohteita, muun muassa Helsingin keskustan klassikko Original Sokos Hotel Vaakuna, juuri upeasti uudistettu Original Sokos Hotel Vaakuna Kouvolassa ja lämminhenkinen lappilainen Original Sokos Hotel Vaakuna Rovaniemellä.

Varaukset Sokos Hotellien verkkosivuilta sokoshotels.fi koodilla LIITTO2021. Hintaetu 15 % alennus päivänhinnasta on voimassa vain netin kautta tehdyissä ennakkoon maksetuissa varauksissa.

Hintaan sisältyy: Maijoitus, aamiainen ja asiakassauna hotellikohtaisesti.

Näin varaat: Täytä varaukseen tarvittavat tiedot, kirjoita varauskoodiksi LIITTO2021. Saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Varaus on maksettava varauksenteon yhteydessä. Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Suoritettua maksua ei palauteta. Tarjoushintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Hinnasta S-Etukortilla Bonusta, ei muita alennuksia. Muista ottaa mukaan vuoden 2020 tai 2021 jäsenlaskussa oleva jäsenkorttisi, jota saatetaan pyytää esittämään hotellin vastaanotossa sisäänkirjaantuessasi. Liittojen vapaa-ajan jäsenedusta Sokos Hotelleihin, pdf.

Nowene

Nowene hyvinvointikeskus Kylpylä esteetöntä liikkumista ja hyvinvointielämyksiä Heinolassa historiallisella Reumanmäellä. Majoitusedut: 1 HH/92,70 euroa, 2 HH (Double/Twin)/112,05 euroa ja 2 HH (superior)/120,60 euroa. Kaikki huonehinnat sisältävät yhden yön majoituksen ja aamiaisen. Huippukylmäetu: Cryo -kylmähoito 25 euroa/henkilö. Manitse jäsenyys varauksen yhteydessä. Lisätietoja palveluista ja varaukset: www.nowene.fi

Scandic Hotels Oy

Scandic-hotellien (myös ent. Cumulus) vapaa-ajan majoituksista 12 % alennuksen päivänhinnasta.
www.scandichotels.fi koodilla: D000005508.

Holiday Club Resorts

Kylpylätarjoukset 2021

Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista 15 % alennusta.

Tutustu hotelli- ja kylpylävalikoimaan ja tee varauksesi verkkokaupassa: Holiday Club hotelli- ja kylpylävalikoima. Varauksen yhteydessä tulee käyttää alennukseen oikeuttavaa koodia REUMA15

Hotelli Helka, Helsinki

Päivän hinnasta 10 % alennusta koodilla pinkhelsinki.

Tutustu lisää ja varaukset Hotelli Helkan sivuilta.

Kylpylähotelli Kuntoranta

Kuntorannan  järjestölomasta, saat vähintään 10 % alennuksen.

Myyntipalvelun puh. 017 560 1403 ja 0400 403 669. Mainitse jäsenyys varauksen yhteydessä.
Tutustu myös muihin ajankohtaisiin Kuntorannan lomapaketteihin.

Vierumäki

Vierumäen Urheiluopisto tarjoaa Kaveripakettia, joihin sisältyy myös liikunnallista toimintaa.

Lisätiedot ja varaukset: vapaa-ajanmyynti@vierumaki.fi tai puh. 010 5777 012. Ilmoita varausta tehdessäsi koodi REULI.

Cumulus Resort Siuntio

20 % alennusta suolahuoneesta.

Tuotetarjouksia

FabTec

Biotekninen kestomaski Fabtecstoresta jäsenille etuhintaan.

Pestävä biotekninen kestomaski, joka suojaa sinut itsesi ja läheisyydessäsi olevat koko päivän. Tutustu FabTec-maskeihimme tarkemmin sivuilla www.fabtecstore.com ja klikkaa etusivun ylävalikosta itsesi kauppaan, niin saat sieltä tuotteista 15 % alennuksen. Ostoskorisivulla syötä kupongin koodiksi ”Reuma2021”.

Avis autovuokraamo

Avikselta liiton jäsenet saavat autot vuokrattua kotimaassa 10 % alennuksella normaaleista päivähinnoista.

Varaukset voi tehdä sähköpostilla reservations@avisbudget.fi, puhelimitse 010 436 2200 tai sivuilla www.avis.fi Varattaessa pitää tunnistautua liiton jäseneksi joko jäsennumeronsa ilmoittamalla. Netin kautta tehtävään varaukseen on syötettävä ”AWD” -kenttään tunnus B628900.

Terveystekniikka Oy

Terveystekniikka tarjoaa B-Cure Laserin vuokrausta. Vuokraushinta on 140 euroa / kk. Vuokrauksen jälkeen on mahdollista ostaa laser omaksi alennettuun hintaan. B-Cure Laser Classic hinta 530,00 € tai B-Cure Laser Sport hinta 680,00 € (Normaalihintoihin verrattuna 105 € alennus).

Ohjeet laserin ostoon tulee vuokralaitteen mukana. Mikäli laitteen haluaa omaksi, tulee soittaa Terveystekniikan infonumeroon (tel. 045 609 9000) ja tehdä tilaus. Alennetut ostohinnat ovat voimassa vain laitteen vuokranneille.

Laserin vuokratilaus tehdään ja maksetaan Terveystekniikan verkkokaupan kautta osoitteessa www.terveystekniikka.fi. Klikkaa etusivulta kauppa =>Valitse verkkokaupan etusivulla tuotekategoria B-Cure Laser vuokra 1 kk.

B-Cure Laser on helppokäyttöinen Lääkintälaserlaite (LLLT), joka on suunniteltu kotikäyttöön. Terapia on tutkitusti tehokas nivelrikon ja reumasairauksien (myös fibromyalgia) aiheuttamaan kipuun. Linkistä voit tutustua laitteeseen, käyttäjäkokemuksiin ja kliinisiin tutkimuksiin.

Tutustu myös: B-Cure Laser sport

Back on Track Oy

Back on Trackin verkkokauppasta saat 30% alennuksen seuraavista
tuotteista:

Perusmallin polvisuoja (tuotekoodi 1100)
Ainutlaatuisen Welltex® teknologian omaava polvisuoja toimii luonnollisesti heijastamalla takaisin
kehon lämpöä ja lisäämällä hyvinvointia. Takaisin heijastuva lämpö lisää verenkiertoa mikä voi
helpottaa lihas- ja nivelkipuihin ja reumasärkyihin.

T-paita V-aukolla (tuotekoodi 1615)
Laadukas vartalonmyötäinen t-paita on valmistettu joustavasta Welltexistä. Paita on valmistettu
puuvilla-, polyesteri- ja elastaanisekoitteesta ja näyttää todella hyvältä päällä. Tästä paidasta voi
olla apua, jos kärsit selkä- ja hartiakivuista. Sopii hyvin päivittäiseen käyttöön.

Edun voi hyödyntää verkkokaupassa käyttämällä kassalla koodia ”REUMA”. Etu on voimassa toistaiseksi.

Apukauppa

Apukaupan verkkokaupasta saat kaikista normaalihintaisista apuvälinetuotteista 5 % alennuksen, lisäksi Reumakategorian tuotteista 15 % alennuksen.

Edun saa voimaan käyttämällä kassalla kampanjakoodia ”reuma”. Tutustu Apukaupan valikoimaan. Etu on voimassa toisaiseksi.

Gymstick International Oy

Treenikaupan kaikista Gymstick tuotteista 25 % alennusta.Käytä kassalla etutunnusta: 00-RE-LI-25. Tutustu Treenikaupan valikoimaan. Etu on voimassa vuoden 2021 loppuun.

Synsam

Synsamilta saat sinulle ja perheellesi alennusta silmälaseista 30 %, aurinkolaseista 25 % ja piilolinsseistä 25 %. Lisäksi tarjoamme aiempien etujen lisäksi uuden edun, joka on 20 % alennus Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Asioinnin aluksi tulee mainita: Reumaliitto. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam –liikkeissä. Lisätietoa eduista tästä, pdf.

Lähin Synsam –liike yhteystietoineen

Yhdistystoimintaan liittyviä tukia

Veikkaus

Toiminta-avustusta jäsenyhdistyksille

Opintokeskus Sivis

Tukea yhdistysten opintojaksoihin ja vertaisopintoryhmiin

Gramex ja Teosto

Musiikin esittämisoikeus yhdistyksen tilaisuuksissa.

IF Vahinkovakuutusyhtiö

Järjestövakuutus on voimassa Reumaliiton ja sen jäsenyhdistysten järjestämissä tilaisuuksissa. Tarkasta yksityiskohtaiset vakuutusehdot yhdistysnetistä.

Jäsenyhdistysten jäsenedut

Useat yhdistykset tarjoavat valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi yhdistystoimintaan liittyviä etuuksia sekä erilaisia kaupallisia jäsenetujaan (ks. jäsenyhdistysten omat sivut).