Tue toimintaa

lahjoituksetLahjoituksen tekeminen on helppoa. Voit lahjoittaa joko puhelinsoitolla, tekstiviestillä tai tilisiirrolla. Lahjoittamalla autat meitä jatkamaan työtämme lasten, nuorten, aikuisten ja ikääntyvien hyväksi.

Mikään lahjoitus ei ole liian pieni - monesta pienestä tulee yhdessä suurta. Halutessasi voit valita lahjoituksellesi tarkan kohteen tai tukea yleistä toimintaamme. Lahjoituksestasi hyötyy moni tukea tarvitseva.

Lahjoita soittamalla tai tekstiviestillä

Soittamalla lahjoituspuhelimeemme voit vaivattomasti lahjoittaa varoja  Reumaliiton  toimintaan. Lahjoituspuhelimeen ei tarvitse puhua tai sanoa mitään, voit vain kuunnella KIITOS-viestimme ja sulkea puhelimen tämän jälkeen. Lahjoitussumma veloitetaan puhelinlaskusi yhteydessä.

Lahjoita soittamalla

0600 12352 (5,09€/ puhelu+pvm/mpm)

0600 16767 (10,26€/ puhelu+pvm/mpm)

0600 18028 (20,28€/ puhelu+pvm/mpm)

Lahjoita tekstiviestillä

Lähetä viesti TUKI5 numeroon 16155. Viestin hinta on 5 euroa.

Lähetä viesti TUKI0 numeroon 16155. Viestin hinta on 10 euroa.

Lahjoita pankkitilille

Suomen Reumaliitto ry:n keräystili:
FI51 1257 3000 5350 15
BIC NDEAFIHH

Kohdistamme lahjoituksen eniten sitä tarvitsevaan kohteeseen. Jos haluat kohdistaa lahjoitukset tiettyyn toimintaan, valitse haluamasi kohteen viitenumero tästä listasta:

VIITE 10090: Lasten, nuorten ja perheiden toiminta

VIITE 1012: Neuvonta ja ohjaus

VIITE 3007: Vertaistoiminnan koulutus

VIITE 8003: Sairastaville suunnattujen kurssien, leirien, liikuntatapahtumien ja viriketoiminnan järjestäminen

VIITE 8004: Tukea Suomen Reumaliiton työhön tuki- ja liikuntaelinsairaiden hyväksi

Olin aina ajatellut, että nivelreuma on vain vanhojen ihmisten sairaus, mutta ikäväkseni jouduin toteamaan tämän oletukseni vääräksi. Olin juuri 18 täyttänyt. Nyt vasta 18 vuotta sairastettuani olen hyväksynyt sen osaksi elämääni. Tulee huonoja päiviä ja parempia päiviä, mutta pitäisi aina osata nauttia niistä päivistä, kun huomaa aamulla, että pääseekin sängystä ylös alle puolessa tunnissa tai saakin sen juuston leikattua ihan itse.

Keräyslupa: RA/2017/151