Ystävänpäivä Reumaklubilla

21.1.2022
Verkkotapahtuma

Tule viettämään ystävänpäivää Reumaklubille maanantaina 14.2. klo 14–16!

Iltapäivän aikana luvassa on rentoa tekemistä ja yhdessäoloa. Tapahtuma on kaikille avoin ja osallistua voit mistä vain. Voit valita ohjelmasta itsellesi mieluisimmat aktiviteetit tai tulla vain viettämään rennosti aikaa kahvikupin äärellä.

Ohjelma:

Klo 14 & 14.30 Reumatropin ystävänpäiväjumppa. Virtaa keholle ja mielelle Reumatropin jumppahetkestä!

Klo 14 & 14.30 Ystävänpäiväaskartelu. Askartele koriste ystävänpäivään. Voit valita ohjeistetun askartelumallin tai tulla mukaan oman askarteluideasi kanssa. Varaudu valitsemaasi askarteluun alla manituilla tarvikkeilla:

• Talouspaperirullasta koriste (Tarvikkeet: Talouspaperirulla ja liimaa)
  • Sydänkoriste (Tarvikkeet: Värillistä paperia ja nitoja)
  • Ystävänpäiväkortti (Tarvikkeet: Pahvia kahdessa värissä ja liimaa)
  • ”Kukkakimppu” (Tarvikkeet: Oksia, neulelankaa, värillistä pahvia)
  • Oma idea (Tarvikkeet oman idean mukaan)

klo 14 & 14.30 Ystävänpäivän bingo. Etsi kaapista parhaat bingopöksysi, sillä luvassa on perinteistä bingoa Reumaklubilla. Tarvitset vain mukaasi kynän ja paperia.

Klo 15 & 15.30 Ystävänpäivän rentoutushetki. Oletko ennen osallistunut rentoutushetkeen etäyhteydellä? Ota hetki aikaa itsellesi ja tule kokeilemaan, mukaasi et tarvitse mitään välineitä.

Klo 15 & 15.30 Ystävänpäivän visailu. Rakastatko visailua? Onko sinulla tietoa muille jaettavaksi? Osallistu rentoon visaan Reumaklubilla. Mukaan tarvitset vain kynän ja paperia.

Klo 15 & 15.30 Ystävänpäivän musahetki. Luvassa levyraati, musavisa ja muuta mukavaa! Entä mikä on sinulle merkityksellinen biisi, joka liittyy mukavaan muistoon, ystävään tai ystävyyteen?

Klo 14–16 Kahvila. Reumaklubin kahvila on aina auki! Mikäli kaipaat aktiviteettien sijaan vapaamuotoisempaa juttutuokiota kahvikupin äärellä, niin tule iltapäivällä kahvilaan keskustelemaan muiden kanssa!

Osallistumaan pääset osoitteessa reumaklubi.reumaliitto.fi

Ystävänpäivän huoneet ja aikataulun löydät sivun alalaidasta "Kaikille avointa toimintaa, tervetuloa". Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, liity vain haluamaasi huoneeseen. Tarvitset ainoastaan tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Kameran ja mikrofonin käyttö on suositeltavaa.

Mikä ihmeen Reumaklubi?

Reumaklubi on Reumaliiton ylläpitämä reuma- sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksien kanssa elävien avoin kohtaamispaikka verkossa. Täällä voi keskustella muiden kanssa video- ja ääniyhteyden välityksellä. Reumaklubilla on mahdollista pitää omia tapaamisia lähipiirin kanssa tai osallistua järjestettyyn toimintaan – kohtaamiset Reumaklubilla tarjoavat hyvinvointia, iloa ja aktiivisuutta!

Tervetuloa mukaan!