Yhdistysten sihteerien tapaaminen

26.11.2021
Verkkotapahtuma

Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia hallitusten jäsenille ja muille avaintoimijoille. Jäsenyhdistysten sihteerien tapaamisessa keskustelun aiheena on sihteerin rooli yhdistyksessä – sen haasteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt. Mukana myös ajankohtaisia asioita.

Jaamme hyviä käytäntöjä teemaan liittyen ja saat vinkkejä haastaviin tilanteisiin samassa tehtävässä toimivilta. Pääset myös kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi tarpeista: mitä osaamista tarvitaan lisää ja kuinka työntekijät voisivat olla tukenasi. Voimme ideoida yhdessä uusia hyviä toimintatapoja. Tapaamisessa pääset myös verkostoitumaan muiden samanlaisessa vapaaehtoistehtävässä toimivien kanssa.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittautuminen viimeistään tapaamispäivän aamuna klo 10.00, jonka jälkeen kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla linkki tapaamiseen.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Huom! Tämän tapaamisen ajankohta on muuttunut. Aiemmin ilmoitettiin tapaamisen päivämääräksi ke 28.9., mutta se on muuttunut ja ajankohta siis ke 5.10. klo 16:3018.30.

Tapaamiset toteutetaan opintokeskus Siviksen tuella.

Verkkotapahtuma
HUOM! Koulutus on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi.
Verkkotapahtuma
Vertaistukijat ja yhdistystoimijat: tervetuloa kuulemaan uusista verkkopalveluista!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia halli
Verkkotapahtuma
Puheenjohtajien kahvihetki Reumaliiton toiminnanjohtajan kanssa.