Yhdistysten rahastonhoitajien tapaaminen

17.5.2021
Verkkotapahtuma

Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia hallitusten jäsenille. Jäsenyhdistysten talouden-/rahastonhoitajien tapaamisessa keskustelun aiheina ovat taloudenhoitajan rooli yhdistyksessä – sen haasteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt.

Jaamme hyviä käytäntöjä teemaan liittyen ja saat vinkkejä haastaviin tilanteisiin samassa tehtävässä toimivilta. Pääset myös kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi tarpeista: mitä osaamista tarvitaan lisää ja kuinka työntekijät voisivat olla tukenasi. Voimme ideoida yhdessä uusia hyviä toimintatapoja. Tapaamisessa pääset myös verkostoitumaan muiden samanlaisessa vapaaehtoistehtävässä toimivien kanssa.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittautuminen viimeistään tapaamispäivän aamuna klo 10, jonka jälkeen kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla linkki tapaamiseen.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Tapaamiset toteutetaan opintokeskus Siviksen tuella.

Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia hallitusten jäsenille.
Sodankylä
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Vuonna 2021 Reumaviikkoa vietetään 10. - 16.