Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia hallitusten jäsenille ja muille avaintoimijoille. Jäsenyhdistysten jäsenasioiden hoitajien tapaamisessa keskustelun aiheena on jäsenasioiden hoitajan rooli yhdistyksessä - sen haasteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt. Kilta-rekisterin käytöstä järjestetään erillistä koulutusta, näissä tapaamisissa emme keskity jäsenrekisterin tekniseen käyttöön. Tapaamisessa tuodaan kuitenkin esille ajankohtaisia asioita, mitä jäsenasioiden hoitajien on syytä huomioida, myös Kilta-rekisterin käytön näkökulmasta.
Tapaamisessa jaamme hyviä käytäntöjä teemaan liittyen, esim. uusien jäsenten löytämiseen ja vastaanottamiseen sekä nykyisten jäsenten aktivointiin liittyen. Saat myös vinkkejä haastaviin tilanteisiin samassa tehtävässä toimivilta. Lisäksi pääset kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi tarpeista: mitä osaamista tarvitaan lisää ja kuinka työntekijät voisivat olla tukenasi. Voimme ideoida yhdessä uusia hyviä toimintatapoja. Tapaamisessa pääset myös verkostoitumaan muiden samanlaisessa vapaaehtoistehtävässä toimivien kanssa.
Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittautuminen viimeistään tapaamispäivän aamuna klo 10, jonka jälkeen kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla linkki tapaamiseen.
ILMOITTAUTUMISLOMAKE
Tapaamiset toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.