Yhdistysten jäsenasioiden hoitajien tapaaminen

17.5.2021
Verkkotapahtuma

Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia hallitusten jäsenille. Jäsenyhdistysten jäsenasioiden hoitajien tapaamisessa keskustelun aiheina ovat uusien jäsenten löytäminen ja vastaanottaminen, sekä nykyisten jäsenten aktivointi. Kilta-rekisterin käytöstä järjestetään erillistä koulutusta, näissä tapaamisissa emme käsittele jäsenrekisterin teknistä käyttöä.

Jaamme hyviä käytäntöjä teemaan liittyen ja saat vinkkejä haastaviin tilanteisiin samassa tehtävässä toimivilta. Pääset myös kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi tarpeista: mitä osaamista tarvitaan lisää ja kuinka työntekijät voisivat olla tukenasi. Voimme ideoida yhdessä uusia hyviä toimintatapoja. Tapaamisessa pääset myös verkostoitumaan muiden samanlaisessa vapaaehtoistehtävässä toimivien kanssa.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittautuminen viimeistään tapaamispäivän aamuna klo 10, jonka jälkeen kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla linkki tapaamiseen.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Tapaaminen on samansisältöinen kuin 8.9. pidettävä, mutta voit halutessasi osallistua molempiin.

Tapaamiset toteutetaan opintokeskus Siviksen tuella.

Verkkotapahtuma
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Sodankylä
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Vuonna 2021 Reumaviikkoa vietetään 10. - 16.
Valtakunnallinen
Tervetuloa elämykselliselle seikkailulle omaan lähiluontoosi!