Yhdistysten jäsenasioiden hoitajien tapaaminen

17.5.2021
Verkkotapahtuma

Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia hallitusten jäsenille. Jäsenyhdistysten jäsenasioiden hoitajien tapaamisessa keskustelun aiheina ovat uusien jäsenten löytäminen ja vastaanottaminen, sekä nykyisten jäsenten aktivointi. Kilta-rekisterin käytöstä järjestetään erillistä koulutusta, näissä tapaamisissa emme käsittele jäsenrekisterin teknistä käyttöä.

Jaamme hyviä käytäntöjä teemaan liittyen ja saat vinkkejä haastaviin tilanteisiin samassa tehtävässä toimivilta. Pääset myös kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi tarpeista: mitä osaamista tarvitaan lisää ja kuinka työntekijät voisivat olla tukenasi. Voimme ideoida yhdessä uusia hyviä toimintatapoja. Tapaamisessa pääset myös verkostoitumaan muiden samanlaisessa vapaaehtoistehtävässä toimivien kanssa.

Tapaamiset järjestetään Reumaklubilla. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittautuminen viimeistään tapaamispäivän aamuna klo 10, jonka jälkeen kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla Reumaklubin huoneen salasana.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Tapaaminen on samansisältöinen kuin 30.11. pidettävä, mutta voit halutessasi osallistua molempiin.

Tapaamiset toteutetaan opintokeskus Siviksen tuella.

Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule tapaamaan muita vertaistukijoita!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaaliseen keskustelutilaisuuteen maanantaina 30.8 klo 14–15.30, Mitä sote-