Yhdistyksen hallituksen digiloikka

5.3.2020

Koulutuksen uusi ajankohta 13.-14.11. ja 20.11.2020

Digitaitojen vertaisohjaajakoulutuksessa opit yhdistyksen hallitustyöskentelyssä tarpeellisia digitaitoja sekä ryhmän ohjaamista. Koulutus on suunnattu luottamushenkilöille ja aktiivisille yhdistystoimijoille, jotka ovat kiinnostuneita viemään oppimaansa yhdistyksissä eteenpäin.

Digitaitojen vertaisohjaajakoulutuksessa opiskeluaiheita ovat mm. sähköinen tunnistautuminen, etä- ja sähköpostikokoukset, tiedoston tallentaminen, verkkotyöskentely Itslearning-verkko-oppimisympäristössä, tietoturva jne. Lisäksi opitaan vertaisryhmän ohjaustaitoja. Koulutuksesta saa todistuksen (1 op).

Osallistujilla tulee olla koulutuksessa mukanaan oma tietokone.

Koulutus (sis. majoitus ja tarjoilut) on osa Opintokeskus Siviksen Digitaidot kohdilleen -hanketta ja osallistujalle maksuton. Matkakulut korvataan edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan. Max 2 osallistujaa/yhdistys.

Ilmoittautuminen tästä.

• lomakkeessa olevaan viimeiseen avomeen kohtaan kannattaa perustella yhdistyksen tarve kyseiseen koulutukseen

Ilmoittautuneille lähetetään syksyn aikana lisätietoja koulutuksesta tai mahdollisista korona-pandemian aiheuttamista muutoksista koulutuksen toteutumisessa.

Lisätietoja: outi.pautamo@reumaliitto.fi

Yhteistyössä:

• Opintokeskus Sivis
  • Reumaliitto
  • Psoriasisliitto

Helsinki
Lähde yhdessä yhdistyksen käsityö- ja askarteluryhmän kanssa Kässäfestareille Helsingin Kattilaha
Lahti
Vertaistukijoilla on omakohtaista kokemusta reumasairaudesta tai muusta t
Raahe
Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina.
Verkkotapahtuma
Tervetuloa kokeilemaan virtuaalista metsäkävelyä!