Yhdistyksen hallituksen digiloikka

5.3.2020
Tampere

Digitaitojen vertaisohjaajakoulutuksessa opit yhdistyksen hallitustyöskentelyssä tarpeellisia digitaitoja sekä ryhmän ohjaamista. Koulutus on suunnattu luottamushenkilöille ja aktiivisille yhdistystoimijoille, jotka ovat kiinnostuneita viemään oppimaansa yhdistyksissä eteenpäin.

Digitaitojen vertaisohjaajakoulutuksessa opiskeluaiheita ovat mm. sähköinen tunnistautuminen, etä- ja sähköpostikokoukset, tiedoston tallentaminen, verkkotyöskentely Itslearning-verkko-oppimisympäristössä, tietoturva jne. Lisäksi opitaan vertaisryhmän ohjaustaitoja. Koulutuksesta saa todistuksen (1 op).

Koulutuspäivien 28.-29.8. paikkana on hotelli Scandic Tampere Station. Perjantaina koulutusta on klo 10-16 ja lauantaina klo 9-15. Kolmas koulutuspäivä järjestetään perjantaina 4.9. klo 9-16 ja paikkana on hotelli Scandic Tampere City.

Osallistujilla tulee olla koulutuksessa mukanaan oma tietokone.

Koulutus (sis. majoitus ja tarjoilut) on osa Opintokeskus Siviksen Digitaidot kohdilleen -hanketta ja osallistujalle maksuton. Matkakulut korvataan edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan. Max 2 osallistujaa/yhdistys.

Ilmoittautuminen tästä.

• lomakkeessa olevaan viimeiseen avomeen kohtaan kannattaa perustella yhdistyksen tarve kyseiseen koulutukseen

Lisätietoja: outi.pautamo@reumaliitto.fi

Yhteistyössä: