Yhdistyksen hallituksen digiloikka

5.3.2020
Tampere

Digitaitojen vertaisohjaajakoulutuksessa opit yhdistyksen hallitustyöskentelyssä tarpeellisia digitaitoja sekä ryhmän ohjaamista. Koulutus on suunnattu luottamushenkilöille ja aktiivisille yhdistystoimijoille, jotka ovat kiinnostuneita viemään oppimaansa yhdistyksissä eteenpäin.

Digitaitojen vertaisohjaajakoulutuksessa opiskeluaiheita ovat mm. sähköinen tunnistautuminen, etä- ja sähköpostikokoukset, tiedoston tallentaminen, verkkotyöskentely Itslearning-verkko-oppimisympäristössä, tietoturva jne. Lisäksi opitaan vertaisryhmän ohjaustaitoja. Koulutuksesta saa todistuksen (1 op).

Turvallisuussyistä koulutus siirretään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan syksyllä 2020. Ilmoittautuminen pidetään edelleen auki.

Osallistujilla tulee olla koulutuksessa mukanaan oma tietokone.

Koulutus (sis. majoitus ja tarjoilut) on osa Opintokeskus Siviksen Digitaidot kohdilleen -hanketta ja osallistujalle maksuton. Matkakulut korvataan edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan. Max 2 osallistujaa/yhdistys.

Ilmoittautuminen tästä.

• lomakkeessa olevaan viimeiseen avomeen kohtaan kannattaa perustella yhdistyksen tarve kyseiseen koulutukseen

Lisätietoja: outi.pautamo@reumaliitto.fi

Yhteistyössä:

• Opintokeskus Sivis
  • Reumaliitto
  • Psoriasisliitto

Verkkotapahtuma
Kevään 2020 suorilla luennoilla Reumaliiton
Helsinki
Lähde yhdessä yhdistyksen käsityö- ja askarteluryhmän kanssa Kässäfestareille Helsingin Kattilaha
Verkkotapahtuma