Voimaa ja tasapainoa yhdistysväelle

17.5.2019
Lappeenranta

Yhdistysten liikuntaa ohjaaville tai ohjaamisesta kiinnostuneille.

Koulutuksen tavoitteena on tukea yhdistyksen liikuntatoimintaa ja antaa osallistujille valmiuksia liikunnan ohjaamiseen. Koulutuksessa hyödynnetään muun muassa Ikäinstituutin ja muiden järjestöjen valmista liikunnan materiaalia. Ota mukaan mukavat vaatteet ja sisäkengät liikuntatuokioita varten, vesipullo ja muistiinpanovälineet.

Paikka: Vapaudenaukio, Valtakatu 49-51, 53100 Lappeenranta

Hinta: Osallistumismaksu 30€, sisältää ohjelman ja aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounaan. Materiaalimaksu 25€: Ikäinstituutin Ikäihmisten voima ja tasapainoharjoittelu - opas vertaisohjaajille ja Voimaa ja varmuutta itsenäiseen elämään- työkirja. Materiaalia käytetään koulutuspäivän aikana. Mikäli yhdistyksestä osallistuu useampi henkilö koulutukseen, sopikaa etukäteen, tilaavatko kaikki materiaalin itselleen vai käytättekö koulutuksessa yhteistä materiaalia. Materiaali laskutetaan samalla kuin osallistujamaksu.

Peruutusehdot: Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen koulutusta, jolloin osallistumismaksua ei veloiteta. Sen jälkeen veloitetaan osallistumismaksu, mikäli koulutuspaikka perii sen koulutuksen järjestäjältä. Sairastapauksissa peruuntumisesta ei tule osallistujalle tai yhdistykselle kuluja.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset 26.8.2019 mennessä nettilinkin kautta täältä.

Ohjelman löydät täältä.

Koulutuksen järjestää Aivoliitto yhteistyössä Suomen Diabetesliiton, Hengitysliiton, Suomen Sydänliiton ja Syöpäjärjestöjen kanssa.

12.12.2018
Ole mukana auttamassa – ilahduta aineettomalla lahjalla!
23.11.2018
Soveltava Liikunta SoveLi ry:n ja SoveLi ry:n jäsenjärjestöt toivovat seuraavien kirjausten näkyv
24.5.2018
Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementt

Kunnon Laiva seilaa taas 23.-25.8.2019 ja Reumaliitto on mukana!
Hei sinä 24–40 -vuotias, jonka kumppanina on nivelreuma. Elokuussa toteutettava päiv
Turku
Yhdistysten liikuntaa ohjaaville tai ohjaamisesta kiinnostuneille.
Kuusamo
Mielen hyvinvoinnin ohjaajakoulutus Kuusamossa.