Vertaisnurkka: Sinullakin nivelpsoriaasi?

24.10.2022
Verkkotapahtuma

Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka 12.12. klo 18-19

Sinullakin nivelpsoriaasi?

Saitko juuri tietää sairastavasi nivelpsoriaasia ja mietit, mitä nyt? Tai haluaisitko keskustella vertaisten kanssa sairauden vaikutuksista elämän eri osa-alueisiin, oireista tai siitä, mikä tuo helpotusta vaikeisiin hetkiin? Tervetuloa keskustelemaan! Mukana on Reumaliiton vertaistukija Elina Lempäälän-Vesilahden Reumayhdistyksestä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla haluamasi huoneen nimeä. Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Sinullakin nivelpsoriaasi? Vertaisnurkka Reumaklubilla 12.12. Reumaliiton logo. Kuvituskuvana henkilö ojentaa käsiä kohti kameraa lumisessa maisemassa.

Tulevat vertaisnurkat:

Vertaisnurkat jatkuvat myös vuonna 2023, aiheet tiedotetaan myöhemmin.

26.9.2022
Pitkäaikaissairauden oireet, kuten väsymys ja kivut, eivät välttämättä näy ulospäin,
3.5.2022
Mitenkäs jäykkä koppura minä jo olen, ihmettelin itsekseni aina ratsastustunnin päät
12.2.2022
Teini-iässä elämääni tuli mukaan jotain, mitä en osannut odottaa, sairaus nimeltä sy
3.2.2022
Haluaisitko jakaa kokemuksiasi arjesta sairauden kanssa?

Verkkotapahtuma
 Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!