Vertaisleiri 10–14 -vuotiaille

1.11.2021
Kouvola

LEIRI SIIRTYY SYKSYLLE 2022, TARKEMPIA TIETOJA TULOSSA KEVÄÄN AIKANA.

Järjestämme 1014 -vuotiaille yhden yön vertaisleirin Nuorisokeskus Anjalassa 12.-13.2. Leiri järjestetään yhteistyötapahtumana Psoriasisliiton ja IBD ja muut suolistosairaudet ry:n kanssa.

Nuorten omassa vertaisviikonlopussa on luvassa erilaisia toiminnallisia aktiviteetteja nuorten toiveiden mukaan. Leirin tavoitteena on päästä tutustumaan toisiin vertaisnuoriin sekä pitämään hauskaa yhdessä. Aloitamme leirin lauantaina puoliltapäivin ja leiri päättyy sunnuntaina iltapäivällä.

Leirin hinta on 30€/nuori, mikä sisältää majoituksen, ruoat ja ohjelman.

Leirille ovat tervetulleita itsesairastavien nuorten lisäksi heidän kaverinsa tai sisaruksensa (1 kaveri/sisarus sairastavaa nuorta kohti). Leirille mahtuu mukaan 30 nuorta ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu ilmoittautumislomakkeella mukaan viimeistään 20.1.2022. Osallistumisen peruminen kuluitta on mahdollista ilmoittautumisajankohdan päättymiseen saakka.

Leiripaikkamme Nuorisokeskus Anjala sijaitsee noin 25km päästä Kouvolasta. Järjestämme tarpeen mukaan yhteiskuljetuksen Kouvolasta.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja voit kysyä:
Heta Rissanen, heta.rissanen@reumaliitto.fi, p. 0447841777

9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
3.5.2022
Mitenkäs jäykkä koppura minä jo olen, ihmettelin itsekseni aina ratsastustunnin päät
23.4.2022
Bosnia-Hertsegovinan ja Montenegron rajalla on vuori nimeltä Maglić.
10.3.2022
Lemmikki voi parantaa ihmisen hyvinvointia, mutta mikään automaatti se ei ole.

Kouvola
Järjestämme 10–14-vuotiaille nuorille yhden yön vertaislei