Vertaisleiri 10–14 -vuotiaille

1.11.2021
Kouvola

Järjestämme 1014 -vuotiaille yhden yön vertaisleirin Nuorisokeskus Anjalassa 12.-13.2. Leiri järjestetään yhteistyötapahtumana Psoriasisliiton ja IBD ja muut suolistosairaudet ry:n kanssa.

Nuorten omassa vertaisviikonlopussa on luvassa erilaisia toiminnallisia aktiviteetteja nuorten toiveiden mukaan. Leirin tavoitteena on päästä tutustumaan toisiin vertaisnuoriin sekä pitämään hauskaa yhdessä. Aloitamme leirin lauantaina puoliltapäivin ja leiri päättyy sunnuntaina iltapäivällä.

Leirin hinta on 30€/nuori, mikä sisältää majoituksen, ruoat ja ohjelman.

Leirille ovat tervetulleita itsesairastavien nuorten lisäksi heidän kaverinsa tai sisaruksensa (1 kaveri/sisarus sairastavaa nuorta kohti). Leirille mahtuu mukaan 30 nuorta ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu ilmoittautumislomakkeella mukaan viimeistään 20.1.2022. Osallistumisen peruminen kuluitta on mahdollista ilmoittautumisajankohdan päättymiseen saakka.

Ilmoittaudu mukaan tästä

Leiripaikkamme Nuorisokeskus Anjala sijaitsee noin 25km päästä Kouvolasta. Järjestämme tarpeen mukaan yhteiskuljetuksen Kouvolasta.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja voit kysyä:
Heta Rissanen, heta.rissanen@reumaliitto.fi, p. 0447841777

Verkkotapahtuma
Reumaliiton verkkopikkujoulut lapsiperheille keskiviikkona 15.12. klo 17!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdisty