Verkkokoulutus: Sairaiden ja liikuntarajoitteisten liikuntaneuvonta

9.2.2018

Haluatko saada varmuutta ja välineitä liikuntaneuvontatyöhösi? UKK-instituutin verkkokoulutus tarjoaa sinulle tietoa ja välineitä sairaiden ja liikuntarajoitteisten liikuntaneuvontaan. Tutustut monipuolisiin tosielämän asiakasesimerkkeihin, jotka sitovat koulutuksen tietopuolen vahvasti käytännön työhön. Koulutuksen myötä ymmärrät asiakkaiden sairauksien ja liikuntarajoitteiden vaikutukset asiakkaan lähtökohtiin ja suhtautumiseen liikkumisen lisäämiseen. Saat asiakastyön tueksi diagnoosipohjaiset liikuntaneuvonnan muistilistat, joiden pohjalta osaat kartoittaa asiakkaan tilannetta monipuolisesti. Muistilistoja on tehty yhteistyönä mm. Suomen Diabetesliiton, Hengitysliiton, Reumaliiton, Selkäliiton, Neuroliiton jSydänliiton kanssa.

Koulutus soveltuu terveysalan tai soveltavan liikunnan parissa työskenteleville ammattilaisille (esim. terveydenhoitajat, fysioterapeutit ja muut liikuntaneuvontaa toteuttavat ammattilaiset).

Koulutuksen laajuus 1 opintopiste. Kesto 2 kk aloituksesta ohjattuna, yhteisölliseen oppimiseen pohjautuvana verkkokoulutuksena. Ryhmän minimikoko on 12 henkeä.
Aloitus 15.3.2018 verkkotapaamisella klo 15-16.

Hinta 200 €

Ystävänpäivätarjous:

Kaksi osallistuu yhden hinnalla verkkokoulutukseen - tarjous voimassa 14.2. asti!

Lue lisää ja ilmoittaudu tältä!

26.6.2018
Heinäkuun alusta alkaen kaikki Kelan korvaamat taksimatkat pitää tilata Kelan alueel
24.5.2018
Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementt