Verkkokoulutus: Sairaiden ja liikuntarajoitteisten liikuntaneuvonta

9.2.2018

Haluatko saada varmuutta ja välineitä liikuntaneuvontatyöhösi? UKK-instituutin verkkokoulutus tarjoaa sinulle tietoa ja välineitä sairaiden ja liikuntarajoitteisten liikuntaneuvontaan. Tutustut monipuolisiin tosielämän asiakasesimerkkeihin, jotka sitovat koulutuksen tietopuolen vahvasti käytännön työhön. Koulutuksen myötä ymmärrät asiakkaiden sairauksien ja liikuntarajoitteiden vaikutukset asiakkaan lähtökohtiin ja suhtautumiseen liikkumisen lisäämiseen. Saat asiakastyön tueksi diagnoosipohjaiset liikuntaneuvonnan muistilistat, joiden pohjalta osaat kartoittaa asiakkaan tilannetta monipuolisesti. Muistilistoja on tehty yhteistyönä mm. Suomen Diabetesliiton, Hengitysliiton, Reumaliiton, Selkäliiton, Neuroliiton jSydänliiton kanssa.

Koulutus soveltuu terveysalan tai soveltavan liikunnan parissa työskenteleville ammattilaisille (esim. terveydenhoitajat, fysioterapeutit ja muut liikuntaneuvontaa toteuttavat ammattilaiset).

Koulutuksen laajuus 1 opintopiste. Kesto 2 kk aloituksesta ohjattuna, yhteisölliseen oppimiseen pohjautuvana verkkokoulutuksena. Ryhmän minimikoko on 12 henkeä.
Aloitus 15.3.2018 verkkotapaamisella klo 15-16.

Hinta 200 €

Ystävänpäivätarjous:

Kaksi osallistuu yhden hinnalla verkkokoulutukseen - tarjous voimassa 14.2. asti!

Lue lisää ja ilmoittaudu tältä!

12.12.2018
Ole mukana auttamassa – ilahduta aineettomalla lahjalla!
30.11.2018
Yleiskuntoutus ei riitä, tarvitaan erityisosaamista
23.11.2018
Kuluttajaparlamentti vaatii täysistunnossaan 20.11.2018:
23.11.2018
Soveltava Liikunta SoveLi ry:n ja SoveLi ry:n jäsenjärjestöt toivovat seuraavien kirjausten näkyv