Valokuvauskilpailu "Kevät minussa"

6.4.2022
Valtakunnallinen

Millainen on sinun mielimaisemasi, jossa voit levätä ja rauhoittua? Mistä paikasta tai maisemasta saat energiaa, jaksamista ja voimaa? Mikä paikassa viehättää sinua? Millaisia kokemuksia, muistoja tai tunteita siihen liittyy?

Lähde aistimaan luonnon heräämistä ja osallistu samalla rennon keväiseen valokuvauskilpailuun. Ota valokuva mielimaisemastasi tai merkityksellisestä luontopaikasta ja lähetä se meille nimen ja kuvatekstin kera 31.5.2022 mennessä! Palkitsemme parhaat valokuvat tarinoineen!

Kilpailuaika: 1.-31.5.2022

Kuka voi osallistua? Kilpailu on suunnattu reuma- ja muita tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastaville henkilöille.

Kilpailun säännöt: Kuvan on oltava itse toukokuun aikana otettu. Liitä kuva alkuperäiskoossa kirjoituskilpailun sivulla olevaan tiedostolaatikkoon. Keksi kuvallesi nimi ja kerro kuvasta lyhyesti. Kaikki kilpailuun lähetetyt kuvat esitellään kesäkuun alussa Reumatropin kotisivuilla, ja kuka tahansa voi äänestää parasta otosta. Kolme (3) eniten tykkäyksiä saanutta valokuvaa voittavat luontoretkeilyyn sopivat laadukkaat reput. Lisäksi arvotaan Reumatropin tuotepalkintoja. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Osallistumalla kilpailuun annat järjestäjälle luvan käyttää lähettämääsi valokuvaa Reumaliiton mediakanavissa.

Järjestäjä: Reumaliiton Reumatroppi-hanke

Valokuvauskilpailu.pdf