Unelmien liikuntaristeily

28.9.2017

Reumaliitto on mukana Unelmien liikuntaristeilyllä. Tule Sinäkin!

Teemme tammikuussa 2018 yhteistyössä Lomalinjan kanssa (Likkojen Lenkki 30 vuotta 2018 ja Lomalinja) Unelmien liikuntaristeily -nimisen miniristeilyn Helsingistä Tallinnaan ja takaisin. Luvassa on luentoja, liikuntaa, lajikokeiluja, työpajoja sekä Unelmien Hyvinvointimessut, hauskanpitoa ja rentoutumista unohtamatta. Risteilyisäntänä toimii valovoimainen Marco Bjurström.

Lataa risteilyn esite tästä.

Uudistunut M/S Silja Europa tarjoaa upeat puitteet rentouttavalle irtiotolle arjesta. Laiva tarjoaa täysin uusia ravintoloita sekä valoisan ja virkistävän Sauna Beach -kylpyläosaston. Majoitu täysin uudistetuissa, raikkaasti sisustetuissa hyteissä ja rentoudu, nauti ja voi hyvin!

Risteilyyn sisältyy hyväntuulista liikunta- ja hyvinvointiohjelmaa. Oletko kenties kokeillut nyrkkeilyä, pilatesta tai Afro-tanssia? Vai miltä kuulostaisi patikkaretki Tallinnassa tai kehonhuolto putkirullaillen?

Tule mukaan viettämään hauska viikonloppu risteillen energisessä porukassa!

Tutustu ohjelmaan ja varaa matkasi tästä. Alennuskoodilla XILO18 saa varaamalla 10 €/matkustaja alennusta.Lomalinja tarjoaa ko. matkan jäsenistöllemme erikoishintaan: Etuhinta on miinus 10 e matkan hinnasta (verollinen).

Koodi toimii myös internetissä varaamalla niin, että ensin varataan hytti, sitten annetaan matkustajatiedot ja painetaan jatka näppäintä ruudun alla, siirtyy koontisivulle, jonka puolessa välissä on teksti: Anna alennuskoodi ja tyhjä laatikko. Tyhjään laatikkoon kirjoitetaan isolla XILO18 ja painetaan laatikon perässä olevaa aktivoi koodia, jolloin systeemi antaa alennuksen. Sitten maksetaan summa ja varauksen teon jälkeen saa matkapaperit sähköpostiin.

Lisätietoja risteilystä ja varaamisesta: paivi.hanninen(ät)lomalinja.fi p. 010 289 8102

Hintaan sisältyy
* risteily M/S Silja Europalla valitussa hyttiluokassa
* liikunta- ja hyvinvointiohjelma laivalla
* buffetaamiainen

Laiva lähtee Helsingistä la 13.1. kello 18.30 ja palaa satamaan su kello 16.00.

24.5.2018
Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementt
15.5.2018
Reumaliitto on julkaissut ensitietoesitteen 13–17 vuotiaille nuorille, jotka ovat ju
1.2.2018
Reumaliitto on julkaissut Lastenreuma ja liikunta -oppaan, jonka monet harjoit

Oulu
Tule mukaan Reumaliiton iloiseen lenkkiporukkaan!
Tampere
Geokätköilyn jatkokoulutus, jossa keskitytään erityisesti reissaajien ja mysteerikätköjen maailma
Vaasa - Vasa
Paikallisyhdistysten liikuntavastaaville ja liikuntavertaisohjaajille tarkoitettu koulutuspäivä.
Helsinki