Unelmien liikuntapäivä

4.12.2018
Valtakunnallinen

Koko Suomen yhteinen liikuntapäivä. Haastamme kaikki toimijat jälleen mukaan innostamaan ja kannustamaan kaiken ikäiset liikkeelle verkostojemme koko voimalla.

Unelmien liikuntapäivä on kaikenlaisen liikkumisen pop up -päivä, joka rakentuu ihmisten omille ideoille, kokeiluille ja yhdessä tekemiselle yli raja-aitojen. Unelmien liikuntapäivä on hieno mahdollisuus toteuttaa juuri omannäköisiä liikuntahetkiä ja -tapahtumia, osallistua toisten järjestämiin tapahtumiin - tai liikkua ihan muuten vaan. Kaikki tavat liikkua ovat hyviä!

2019 Unelmien liikuntapäivää kannustetaan viettämään Eri-ikäiset yhdessä liikkeellä -teemalla. Kevääseen heräävä luonto tarjoaa erinomaiset puitteet leikkeihin, seikkailuihin, kävelyretkille, oppimiseen sekä tietysti monenlaisiin treeneihin ja peleihin. Se on upea ympäristö eri ikäisten yhdessä liikkumiseen.

Katso lisätietoja ja inspiroidu eri tavoista liikkua.

Unelmien liikuntapäivä 10.5. on osa kansainvälistä YK:n terveysjärjestön WHO:n Move for Health -teemapäivää.

12.12.2018
Ole mukana auttamassa – ilahduta aineettomalla lahjalla!
23.11.2018
Soveltava Liikunta SoveLi ry:n ja SoveLi ry:n jäsenjärjestöt toivovat seuraavien kirjausten näkyv
24.5.2018
Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementt

Kunnon Laiva seilaa taas 23.-25.8.2019 ja Reumaliitto on mukana!
Turku
Yhdistysten liikuntaa ohjaaville tai ohjaamisesta kiinnostuneille.
Valtakunnallinen
Vie vanhus ulos -kampanja – Elämyksiä luonnosta