Tules Digirasteil: KesäLavis verkossa

26.5.2021
Verkkotapahtuma

Tervetuloa Turun seudun Reumayhdistys ry:n Tules Digirasteil -verkkotapahtumiin! Tapahtumat ovat ilmaisia ja kaikille avoimia. KesäLavis verkossa -tapahtuman ilmoitus. Ilmoituksen kuvassa nuori henkilö tanssii iloisesti kesäisellä kukkaniityllä. Tule sinäkin mukaan! Tapahtuma on avoin kaikille. Ilmoittautuminen Turun seudun Reumayhdistykseen.

KesäLavis verkossa

Tule mukaan KesäLavikseen, helppoon ja hauskaan liikuntamuotoon! Nyt voit osallistua itsellesi sopivassa paikassa.

Tapahtuman ilmoitus (PDF-tiedosto)

Mitä ovat Tules Digirastit? Turun seudun Reumayhdistyksen Tules Digirasteil -tapahtumien logomerkki.

Tules Digirastit ovat Turun seudun Reumayhdistyksen järjestämiä uusia kuukausittaisia verkkotapahtumia. Tules Digirasteil -tapahtumat ovat ilmaisia ja kaikille avoimia. Digirastien sisällöt vaihtelevat luennoista virkistäviin aiheisiin, kuten yhteislauluun, tanssihetkeen ja porinakahveihin.

Seuraa tiedotusta Turun seudun Reumayhdistyksen Instagram ja Facebook -tileillä @turunreumayhdistys tai käy kurkkimassa lisätietoja yhdistyksen verkkosivuilta www.turunreumayhdistys.fi.

Turun seudun Reumayhdistyksen logomerkki

Valtakunnallinen
Kävely on helppoa ja ilmaista. Sytytetään yhdessä into ja kipinä kävellä!
Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule tapaamaan muita vertaistukijoita!