Toiminta-avustus 2023 infotilaisuus

23.8.2022
Verkkotapahtuma

Tervetuloa kuulemaan ja saamaan neuvoja vuoden 2023 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!

Suomen Reumaliitto hakee vuosittain STEA:lta avustusta jäsenyhdistystensä toiminnan tukemiseksi. Reumaliiton hallitus päättää vuosittain yhdistysten avustuksen hakulinjauksista ja toteutuksesta.

Toiminta-avustusta voivat hakea sellaiset yhdistykset, jotka eivät saa suoraan STEA-avustusta. Tuen myöntämisen yleinen edellytys on, että yhdistys on Suomen Reumaliiton jäsen. Toiminta-avustus on haettavissa 15.10. – 15.12.2022. Ohjeet ja linkki sähköiseen hakulomakkeeseen löytyvät Yhdistysnetistä: Toimiva yhdistys --> Toiminta-avustus. Huom! Tiedot, ohjeet ja lomakkeet vuoden 2023 hausta päivitetään sivuille syyskuun 2022 lopussa.

Toiminta-avustukseen liittyvää infoa ja neuvontaa annetaan etäyhteyksin Teamsin välityksellä seuraavissa tilaisuuksissa:

Yllä mainittuihin Teams-tilaisuuksiin tulee ilmoittautua etukäteen. Klikkaa tilaisuuden vieressä olevaa Ilmoittaudu täällä -linkkiä, niin pääset ilmoittautumaan. Tilaisuudet ovat samansisältöisiä. Niissä käsitellään toiminta-avustuksen käytön kohteet, hakulomakkeen täyttäminen ja lähettäminen sekä tarvittavat liitedokumentit. Lisäksi tilaisuuksissa on aikaa kysymyksille. Kysymyksiä voi lähettää myös etukäteen. Voit halutessasi osallistua useampaankin tilaisuuteen. Ilmoittautuneille lähetetään linkki tilaisuuteen sähköpostitse ennen tilaisuutta, ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.

Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Rovaniemi
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut virkistäytymään ja suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Reumaliitto kutsuu koulutetut vertaistukijat vertaistukijapäiville!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia halli