Toiminta-avustus 2022 neuvontanurkka

1.10.2021
Verkkotapahtuma

Tervetuloa Reumaklubille kyselemään vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!

Suomen Reumaliitto hakee vuosittain STEA:lta avustusta jäsenyhdistystensä toiminnan tukemiseksi. Reumaliiton hallitus päättää vuosittain yhdistysten avustuksen hakulinjauksista ja toteutuksesta.

Toiminta-avustusta voivat hakea sellaiset yhdistykset, jotka eivät saa suoraan STEA-avustusta. Tuen myöntämisen yleinen edellytys on, että yhdistys on Suomen Reumaliiton jäsen. Toiminta-avustus vuodelle 2022 on haettavissa 15.10. – 15.12.2021. Ohjeet ja linkki sähköiseen hakulomakkeeseen löytyvät Yhdistysnetistä: Toimiva yhdistys --> Toiminta-avustus.

Toiminta-avustukseen tai avustuksen hakulomakkeen täyttämiseen liittyviä kysymyksiä voi tulla esittämään Reumaklubin toiminta-avustuksen neuvontanurkkaan seuraavina ajankohtina:

• Maanantaina 1.11. klo 10-11
  • Tiistaina 7.12. klo 15-16

Reumaklubin neuvontanurkkiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Tunnilla ei ole yleistä infoa.

Neuvontanurkkaan voi tulla ja sieltä poistua vapaasti kyseisen tunnin aikana. Tilaan mahtuu rajallinen määrä ihmisiä samanaikaisesti, joten vastauksen saatuasi tee tilaa muille, ja voit jatkaa Reumaklubilla oloasi vaikka Reumaklubin kahvilan puolella. Mikäli neuvontanurkka on Reumaklubille tullessasi täynnä, voit odotella kahvilan puolella, kunnes tilaa neuvontanurkassa jälleen on.

Pääset liittymään neuvontanurkkaan saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huoneen nimeä. Neuvontanurkan huoneen nimi on NEUVONTANURKKA Toiminta avustus 2022. Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Yleisempää infoa toiminta-avustuksesta on saatavilla Teams-tilaisuuksissa:

Verkkotapahtuma
Vahvista omaa ohjaajuuttasi ja jaksamistasi vapaaehtoistoiminnassa!
Jämsä
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdisty
Siilinjärvi
Tule mukaan Reumatroppi-ohjaajille suunnattuun täydennyskoulutukseen!