Toiminta-avustus 2022, käyttöselvityksen infotilaisuus

23.11.2022
Verkkotapahtuma

Tervetuloa kuulemaan ja saamaan neuvoja vuoden 2022 toiminta-avustuksen käyttöselvitykseen liittyen.

Suomen Reumaliitto hakee vuosittain STEA:lta avustusta jäsenyhdistystensä toiminnan tukemiseksi. Reumaliiton hallitus päättää vuosittain yhdistysten avustuksen hakulinjauksista ja toteutuksesta.

Toiminta-avustus vuodelle 2022 oli haettavissa 15.10.-15.12.2021. Päätökset avustuksista toimitettiin yhdistyksille maaliskuussa 2022 ja sopimukset STEA-avustuksen siirrosta ja käytöstä allekirjoitettaviksi päätösten jälkeen.

Alkuvuodesta 2023 on ajankohtaista tehdä käyttöselvitys vuoden 2022 toiminta-avustuksen käytöstä. Käyttöselvityksessä saatavaa tietoa käytetään STEA:lle toimitettavassa tuloksellisuusselvityksessä, joten käyttöselvityksen vastaukset ovat erittäin tärkeitä.

Sähköinen käyttöselvityslomake tulee palauttaa viimeistään 5.2.2023. Vaadittavat liitteet (hyväksytyt ja allekirjoitetut tilinpäätösasiakirjat vuodelta 2022) toimitetaan joko käyttöselvityslomakkeella tai jälkikäteen 31.3.2023 mennessä. Mikäli pyydettyjä asiakirjoja ei käyttöselvitystä tehtäessä tai 31.3.2023 mennessä ole vielä käsitelty ja hyväksytty yhdistyksen kokouksessa, ne voi toimittaa vuosikokouksen hyväksymisen jälkeen.

Lue lisää käyttöselvityksestä Yhdistysnetissä > Toimiva yhdistys > Toiminta-avustus.

Yhdistyksille toimitetaan sähköpostitse ohjeet käyttöselvityksen tekemisestä joulukuun 2022 puoleen väliin mennessä.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ VIIMEISTÄÄN TI 17.1. KLO 10.00

Käyttöselvityksen infotilaisuuksia järjestetään kaksi, ne ovat samansisältöisiä. Toinen tilaisuus järjestetään torstaina 12.1. klo 10.00–11.00.  Lue lisää 12.1. tilaisuudesta ja ilmoittaudu mukaan täällä.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittautumisajan päätyttyä kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki tapaamiseen.

Tilaisuus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Verkkotapahtuma
HUOM! Koulutus on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi.
Verkkotapahtuma
Vertaistukijat ja yhdistystoimijat: tervetuloa kuulemaan uusista verkkopalveluista!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia halli
Verkkotapahtuma
Puheenjohtajien kahvihetki Reumaliiton toiminnanjohtajan kanssa.