Toiminta-avustus 2022 infotilaisuus

1.10.2021
Verkkotapahtuma

Tervetuloa kuulemaan ja saamaan neuvoja vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!

Suomen Reumaliitto hakee vuosittain STEA:lta avustusta jäsenyhdistystensä toiminnan tukemiseksi. Reumaliiton hallitus päättää vuosittain yhdistysten avustuksen hakulinjauksista ja toteutuksesta.

Toiminta-avustusta voivat hakea sellaiset yhdistykset, jotka eivät saa suoraan STEA-avustusta. Tuen myöntämisen yleinen edellytys on, että yhdistys on Suomen Reumaliiton jäsen. Toiminta-avustus on haettavissa 15.10. – 15.12.2021. Ohjeet ja linkki sähköiseen hakulomakkeeseen löytyvät Yhdistysnetistä: Toimiva yhdistys --> Toiminta-avustus.

Toiminta-avustukseen liittyvää infoa ja neuvontaa annetaan etäyhteyksin Teamsin välityksellä seuraavissa tilaisuuksissa:

Yllä mainittuihin Teams-tilaisuuksiin tulee ilmoittautua etukäteen. Klikkaa tilaisuuden vieressä olevaa Ilmoittaudu täällä -linkkiä, niin pääset ilmoittautumaan. Tilaisuudet ovat samansisältöisiä. Niissä käsitellään toiminta-avustuksen käytön kohteet, hakulomakkeen täyttäminen ja lähettäminen sekä tarvittavat liitedokumentit. Lisäksi tilaisuuksissa on aikaa kysymyksille. Kysymyksiä voi lähettää myös etukäteen. Voit halutessasi osallistua useampaankin tilaisuuteen.

Teams-tilaisuuksien lisäksi neuvontaa toiminta-avustuksiin annetaan Reumaklubilla seuraavina ajankohtina:

Reumaklubin neuvontanurkkiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Neuvontanurkkaan voi tulla kysymään kysymyksiä kyseisen tunnin aikana. Tunnilla ei ole yleistä infoa. Klikkaa yllä olevia Lue lisää -linkkejä, niin pääset lukemaan tarkempia ohjeita neuvontanurkasta.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa Reumaklubille kyselemään vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!
Verkkotapahtuma
Vahvista omaa ohjaajuuttasi ja jaksamistasi vapaaehtoistoiminnassa!
Jämsä
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdisty