Tasapaino ja liikehallinta -verkkoluento

26.11.2020
Verkkotapahtuma

Erityisesti kevättalven liukkailla hyvä tasapaino on valttia. Tasapainoa ja kehon hallintaa voi ja kannattaa harjoittaa läpi elämän.

Tasapaino ja liikkeiden hallinta eri tilanteissa ovat sekä pystyssä pysymisen että sujuvan ja turvallisen liikkumisen edellytyksiä kaiken ikäisille. Tule kuuntelemaan, mistä hyvä tasapaino rakentuu ja miten harjoittaa omaa tasapainoasi. Luennon lopuksi tasapainotreeni. Luennoitsijana fysioterapeutti ja väitöskirjatutkija Anna Tirkkonen.

Aika: Keskiviikkona 10.2.2021 klo 14-15.

Ilmoittautuminen 7.2.2021 mennessä tästä linkistä.

Luennon mainos avautuu pdf-muodossa tästä.

Reumatroppi-hankkeen verkkoluennot ovat kaikille avoimia, ja niille osallistuminen on maksutonta. Luennot pidetään etäyhteydellä Microsoft Teams -palvelussa.

Reumatropin löydät myös Facebookista ja Instagramista hakusanalla "Reumatroppi" ja hankkeen kotisivuilta tästä linkistä.

Reumaliiton Reumatroppi-hankkeessa tutkitaan, etsitään ja kokeillaan erilaisia "troppeja" reuma- ja tule-sairaiden henkilöiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Reumatroppi-hanke on STEA:n rahoittama kolmivuotinen hanke, joka käynnistyi maaliskuussa 2020.

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.

Valtakunnallinen
Kävely on helppoa ja ilmaista. Sytytetään yhdessä into ja kipinä kävellä!
Kilta-koulutukset järjestetään syksyllä 2021 neljällä paikkakunnalla.
Verkkotapahtuma
Tervetuloa Reumaklubille kyselemään vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!
Verkkotapahtuma
Vahvista omaa ohjaajuuttasi ja jaksamistasi vapaaehtoistoiminnassa!