SuomiAreena

19.1.2017
Pori

Reumaliitto on juhlavuoden kunniaksi mukana SuomiAreenalla heinäkuussa 10.-14.7.2017.

• Koko viikon ajan Reumaliiton Kansalaistorin teltalla voit tulla tutustumaan mm. yhdistystoimintaan ja kannattamaan Kansalaisaloitetta. Maanantaina Kansalaistorin pisteessämme voit tulla tekemään punkki- ja ravitsemustestin, tiistaina pääset tutustumaan nuorisotoimintaan Reumanuorten toimesta ja jumppaamaan some-jumppaa, sekä tiistaista keskiviikkoon mukana myös tule-huoltamo. Torstaista perjantaihin pisteellämme pääsee tutustumaan Joka mummi nettiin Resurf-hankkeeseen.
  • Tiistai 11.7. klo 11-11.20 Torivartissa MTV-lavalla (Porin tori) teemana on Liikettä nivelille. Lanseeraamme uuden some-jumpan ja testaamme Asahia Jore Marjarannan kanssa.
  • Tiistai 11.7. klo 13.30-14.45 Porin Puuvilla -kauppakeskus (Siltapuistokatu 14): Reumaliitto järjestää yhteistyössä Psoriasisliitto ry:n sekä Suomen Lyme Borrelioosi ry:n kanssa keskustelutilaisuuden Sairaan hyvät duunarit hommiin, jonka voi katsoa myös suorana verkon kautta. Teemana ovat joustot työelämässä, ammattitaidon ja potentiaalin hyödyntäminen sekä työelämän ulkopuolelle jäävien asema.

Tervetuloa mukaan!

SuomiAreenan sivut

22.6.2017
Reumaliitto kannustaa kauppoja kehittämään ratkaisuja, jotka takaavat asiakkaille e
21.6.2017
Sosiaali- ja terveysministeriö / Vammaisten henkilöiden oikeuksien neuvottelukunta
20.6.2017
Sain tämän vuoden tammikuussa selityksen pitkään jatkuneille säryilleni.

Pori
Tervetuloa Sairaan hyvät duunarit hommiin -keskustelutilaisuuteen tiistaina 11.7.
Helsinki
Tervetuloa Reumaliiton jäsenyhdistyksille tarkoitettuun geokätköilykoulutukseen Helsinkiin!
Mikkeli
Tervetuloa Reumaliiton jäsenyhdistyksille tarkoitettuun geokätköilykoulutukseen Mikkeliin!
Haluaisitko alkaa vapaaehtoiseksi nettiopastajaksi?