Reumareissu Rovaniemi

21.6.2022
Rovaniemi

Tule mukaan Reumareissulle!

Nurekatiimi ja Suomen Reumanuoret järjestävät yhdessä kuusi tapahtumapäivää, joiden tavoitteena on koota yhteen lähialueilla asuvat, reumaa sairastavat nuoret ja nuoret aikuiset (alle 35v).

Luvassa on tutustumista muihin reumaa sairastaviin nuoriin, rentoa yhdessäoloa, tietoa, leikkimielistä kisailua ja muita aktiviteetteja. Tapahtuvat ovat loistava mahdollisuus saada vertaistukea! Mukaan voit tulla yksin, kaverin, tai vaikkapa perheenjäsenen kanssa. Kaikkiin tapahtumapäiviin osallistuminen on maksutonta, mutta mahdollisista matka- ja majoituskuluista osallistujat vastaavat itse.

Kuvassa minibussi ja suomen kartta, johon merkittynä paikat Turku, Tampere, Lahtu, Joensuu, Oulu ja Rovaniemi.

Rovaniemellä kokoonnumme sunnuntaina 7.8. Jätkänpuistossa tai huonon sään sattuessa Rovaniemen reumayhdistyksen tiloissa.  Huomaa muista paikkakunnista poikkeava ajankohta klo 12-15!

Seuraa tätä tapahtumasivua sekä somekanaviamme @suomenreumaliitto @nurekatiimi @suomenreumanuoret saadaksesi lisätietoa Reumareissusta. Vinkkaa tapahtumasta myös kaverillesi.

Nähdään kesällä!

Tapahtuman mainos (pdf)

Lisätietoja Reumareissusta antaa Heta Rissanen, heta.rissanen@reumaliitto.fi

9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
3.5.2022
Mitenkäs jäykkä koppura minä jo olen, ihmettelin itsekseni aina ratsastustunnin päät
23.4.2022
Bosnia-Hertsegovinan ja Montenegron rajalla on vuori nimeltä Maglić.
10.3.2022
Lemmikki voi parantaa ihmisen hyvinvointia, mutta mikään automaatti se ei ole.

Turku
Lahti