Reumanuoret liikkumaan -workshop: Tutustutaan beatboxaukseen

29.11.2022
Verkkotapahtuma

Etsitkö uutta harrastusta, kaipaatko mielekästä tekemistä vapaa-ajalle tai haluaisitko vain haastaa itseäsi ja kokeilla jotain ihan uutta? Reumanuoret liikkumaan -hanke tarjoaa maksuttomia workshopeja nuorille joulu- ja tammikuussa etäyhteydellä!

Tutustutaan beatboxaukseen -workshop järjestetään joulun alla tiistaina 20.12. klo 18.

Workshopin ohjaajana toimii kansainvälisestikin menestynyt beatbox artisti, äänitaiteilija ja viihteen monilahjakkuus Rudi Rok.

Kuvassa beatboxaaja Rudi Rok. Tekstiä kuvassa: Ääniä, rytmiä ja liikettä, Tutustutaan beatboxaukseen -workshop.

Mainoksen kuva: Vuokko Salo.

Workshopissa pääset treenaamaan beatboxauksen alkeita ammattilaisen opeissa ja testaamaan, kuinka ääniä ja rytmejä voi yhdistää kehon liikkeisiin. Sinulla ei tarvitse olla mitään ennakkokokemusta beatboxauksesta. Osallistuaksesi tarvitset vain laitteen, jolla osallistua, nettiyhteyden ja avointa kokeilumieltä. Workshopin kesto on n. 45 minuuttia.

Kutsumme mukaan kaikki reuma- ja tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavat nuoret ja nuoret aikuiset (ohjeellinen ikäraja yli 12 v.)  Mukaan voi halutessaan tulla myös kaverin tai perheenjäsenen kanssa. Workshop järjestetään Teamsin välityksellä ja osallistumislinkin saat sähköpostiisi tapahtumapäivänä. Jotta workshopista saadaan paras mahdollinen hyöty, kameran ja mikrofonin käyttö workshopin aikana on suositeltavaa, muttei pakollista.

Tallenne on ilmoittautuneiden käytettävissä myös workshopin jälkeen, joten voit ilmoittautua mukaan, vaikket kyseisenä ajankohtana pääsisikään paikalle. Ohjauksesta saat kuitenkin parhaan hyödyn irti, kun osallistut workshopiin samanaikaisesti muiden kanssa!

Tule rohkeasti kokeilemaan uutta, workshop on osallistujille maksuton!

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Tutustu ohjaajaan somessa @rudirok

Workshopin järjestää Reumanuoret liikkumaan -hanke.
Lisätietoja Reumanuoret liikkumaan workshopeista antaa heta.rissanen@reumaliitto.fi

26.1.2023
Reumaliitto haluaa innostaa lapsia ja nuoria liikkumaan ja lisätä myönteisiä kokemuk
9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
23.4.2022
Bosnia-Hertsegovinan ja Montenegron rajalla on vuori nimeltä Maglić.
10.3.2022
Lemmikki voi parantaa ihmisen hyvinvointia, mutta mikään automaatti se ei ole.

Valtakunnallinen
Hauskantai tulee taas!