Reumanuoret liikkumaan -workshop: Rentouttava kasvojooga

29.11.2022
Verkkotapahtuma

Etsitkö uutta harrastusta, kaipaatko mielekästä tekemistä vapaa-ajalle tai haluaisitko vain haastaa itseäsi ja kokeilla jotain ihan uutta? Reumanuoret liikkumaan -hanke tarjoaa maksuttomia workshopeja nuorille joulu- ja tammikuussa etäyhteydellä!

Käsien kosketuksella on ihoa elvyttävä ja mieltä energisoiva vaikutus - Kokeile kasvojoogaa, se tuo tuloksia heti!

Tervetuloa loppiaisen rentouttavaan kasvojoogaan 6.1. klo 12!

Workshopissa pääset itse ohjatusti tutustumaan kasvojoogaan ja kokeilemaan erilaisia harjoitteita. KORPIA kasvojooga on turvallinen, tuloksia tuova holistinen harjoittelumuoto, joka tuo virkeyttä ilmeeseen, hehkua iholle sekä rentouttaa mielen vain muutamassa minuutissa Rentoutushetken aikana opit tekemään vaivattoman kasvojooga -treenin, joka tuo hyvinvointia sekä iloa arkeen. Harjoitteiden avulla on helppo olla hetkeksi läsnä itselleen, ne rentouttavat lihasjännitteitä ja tuovat ajatuksiin rauhaa, joka näkyy myös ulospäin.

Kasvojoogata voi kuka vaan, missä vaan ja milloin vaan. Osallistuaksesi workshopiin sinulla ei siis tarvitse olla mitään ennakkokokemusta kasvojoogasta. Tarvitset vain laitteen, jolla osallistua, nettiyhteyden ja avointa kokeilumieltä. Workshopin kesto on n. 45 minuuttia.

Kutsumme mukaan kaikki reuma- ja tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavat nuoret ja nuoret aikuiset. Mukaan linjoille voi halutessaan tulla myös kaverin tai perheenjäsenen kanssa. Workshop järjestetään Teamsin välityksellä ja osallistumislinkin saat sähköpostiisi tapahtumapäivänä. Jotta workshopista saadaan paras mahdollinen hyöty, kameran ja mikrofonin käyttö workshopin aikana on suositeltavaa, muttei pakollista.

Ohjaaja Pia Airaskorpi on sairaanhoitaja, hyvinvointiyrittäjä sekä KORPIA kasvojoogan kehittäjä.

"Today´s self-care is an investment for tomorrow´s self."

Ohjaajaan voit tutustua ennakkoon

Instagramissa @piakorpia

Kuvassa Pia Airaskorpi

Tule rohkeasti kokeilemaan, workshop on osallistujille maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 4.1. mennessä tästä!

Osallistujien kesken arvotaan 2 kpl Pian ihanaa kasvojoogakirjaa  ”11-minuutin kasvojooga” (kustantaja Cozy Publishing Oy 2020).  Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, haluatko olla mukana arvonnassa. Kirjat arvonnassa voittaneisiin henkilöihin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti.

Workshopin järjestää Reumanuoret liikkumaan -hanke.
Lisätietoja Reumanuoret liikkumaan workshopeista antaa heta.rissanen@reumaliitto.fi

26.1.2023
Reumaliitto haluaa innostaa lapsia ja nuoria liikkumaan ja lisätä myönteisiä kokemuk
9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
23.4.2022
Bosnia-Hertsegovinan ja Montenegron rajalla on vuori nimeltä Maglić.
10.3.2022
Lemmikki voi parantaa ihmisen hyvinvointia, mutta mikään automaatti se ei ole.

Verkkotapahtuma
Aihe: Liikuntakyselyn 2022 tulokset ja ajankohtaiset asiat.
Verkkotapahtuma
Tule hakemaan työkaluja liikuntavastaavan rooliin yhdistyksessäsi.
Valtakunnallinen
Laittaisitko sinäkin maaliskuussa liikettä niveliin?
Verkkotapahtuma
Aihe: Pyöräilyn mahdollisuudet yhdistystoiminnassa.