Reumaklubi tutuksi

1.10.2021

Mikä Reumaklubi on?

Reumaklubi on reumayhteisön ikioma helppokäyttöinen kohtaamispaikka verkossa. Klubi on tarkoitettu jokaiselle tule-sairauden kanssa elävälle ihmiselle, joka haluaa kohdata muita samassa tilanteessa olevia. Reumaklubi on avoinna ympäri vuorokauden ja voit järjestää siellä oman tapaamisen, vaikkapa yhdistyksen etäkokouksen tai liittyä kaikille avoimiin tilaisuuksiin.

Reumaklubin löydät osoitteesta reumaklubi.reumaliitto.fi. Vieraillaksesi Reumaklubilla et tarvitse mitään erillisiä laitteita, ohjelmia tai tunnuksia. Tietokone tai muu älylaite sekä internetyhteys riittää.

Kiinnostuitko?

Haluaisitko kuulla lisää Reumaklubista ja kokeilla, kuinka se toimii käytännössä? Reumaliitto järjestää Reumaklubi tutuksi (osa 2) -koulutuksen 11.11. klo 16-17. Koulutus on jatkoa aiemmalle Reumaklubi tutuksi -koulutukselle. Mukaan ovat tervetulleita kaikki Reumaklubin käytöstä kiinnostuneet, niin ensikertalaiset, aiemmassa koulutuksessa mukana olleet kuin klubia jo aktiivisesti käyttäneet henkilötkin.

Koulutuksessa tutustutaan Reumaklubin ominaisuuksiin ja käyttömahdollisuuksiin sekä käsitellään yleisimmin kysyttyjä kysymyksiä. Koulutus järjestetään Reumaklubilla, joten pääset testaamaan klubia myös käytännössä ja halutessasi esittämään itseäsi askarruttavia kysymyksiä.

Miten pääsen mukaan?

Koulutus järjestetään Reumaklubilla, eikä siihen tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Pääset mukaan menemällä Reumaklubille, etsimällä huoneen nimeltä Reumaklubi tutuksi ja klikkaamalla Liity huoneeseen.

Muista sallia kameran ja mikrofonin käyttö sivustolle tullessasi, mikäli käytät Reumaklubia ensimmäistä kertaa.

Nähdään Reumaklubilla!

Koulutus järjestetään opintokeskus Siviksen tuella.

9.12.2020
Reuma- ja tules-yhdistykset järjestivät ennen koronaa viikoittain yli 600 tuntia toimintaa.
13.3.2020
Reumaliitto peruu omat tapahtumansa huhtikuun loppuun asti koronavirustilanteen taki

Reumaklubilla tavataan!