Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

13.4.2022
Rovaniemi

Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!

Pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi. Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla sekä erilaiset bingot. Pelit on mahdollista toteuttaa ulkona tai yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa.

Koulutus on tarkoitettu pääasiallisesti Suomen Reumaliiton jäsenyhdistysten jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Kuvassa Kimble-peli sovellettuna versiona

Aika: to 29.9.2022 klo 12-15.30

Paikka: Nuortenkatu 11, Uimahalli Vesihiisi musiikkiliikuntasali (2krs.)

Hinta: 15 € jäsenet / 20€ ei-jäsen

Osallistumismaksu sisältää koulutuksen, jaettavan materiaalin sekä koulutuksen aikana tarjottavan pienen välipalan/kahvit.

Kohderyhmä: Suomen Reumaliiton jäsenyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneet jäsenet, liikunnan vertaisohjaajat ja liikuntavastaavat.

Ilmoittautumiset ke14.9.2022 mennessä:

Peruutusehdot: Peruutukset tulee ilmoittaa tapahtuman yhteyshenkilölle. Osallistuminen on mahdollista peruuttaa ilman kuluja ilmoittautumisajan päättymiseen saakka. Jos osallistuja ei peru osallistumistaan, tai peruutus tapahtuu ilmoittautumisajan päätyttyä, veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Sairastumistapauksissa osallistumismaksua ei veloiteta, eikä lääkärintodistusta vaadita.

Lisätiedot:

Kirsi Kaipainen-Pyykkö / Suomen Reumaliitto, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 15 88

Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaaliseen keskusteluhetkeen sote-uudistuksesta!
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule kuulemaan Reumaliiton oppaasta, joka kertoo yhdistyksen vai
Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!