Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

13.1.2022

Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!

Pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi. Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla sekä erilaiset bingot. Pelit on mahdollista toteuttaa ulkona tai yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa.

Koulutus on tarkoitettu Suomen Reumaliiton ja Suomen Diabetesliiton jäsenyhdistysten jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Kuvassa Kimble-peli sovellettuna versiona

Aika: pe 9.9.2022 klo 15-18.30

Paikka: Itsenäisyydenkatu 3 (2krs.), Tampereen Reumayhdistyksen tilat / Tampere

Hinta: 15 € / osallistuja

Osallistumismaksu sisältää koulutuksen, jaettavan materiaalien sekä koulutuksen aikana tarjottavan pienen välipalan/kahvit.

Kohderyhmä: Suomen Reumaliiton ja Suomen Diabetesliiton jäsenyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneet jäsenet, liikunnan vertaisohjaajat ja liikuntavastaavat.

Ilmoittautumiset to 25.8.2022 mennessä:

Reumaliiton jäsenet:  https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/c2b93b25-0739-4e82-9feb-69b28904c5d6?displayId=Fin2452907

Peruutusehdot: Peruutukset tulee ilmoittaa tapahtuman yhteyshenkilölle. Osallistuminen on mahdollista peruuttaa ilman kuluja ilmoittautumisajan päättymiseen saakka. Jos osallistuja ei peru osallistumistaan, tai peruutus tapahtuu ilmoittautumisajan päätyttyä, veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Sairastumistapauksissa osallistumismaksua ei veloiteta, eikä lääkärintodistusta vaadita.

Lisätiedot:

Kirsi Kaipainen-Pyykkö / Suomen Reumaliitto, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 15 88

9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
26.10.2021
Aluksi selkärankareuma oli Suvi-Maria Heimovirralle valtava shokki.
26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.

Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule kuulemaan Reumaliiton oppaasta, joka kertoo yhdistyksen vai
Valtakunnallinen
Reumaliitto kannustaa koko reumayhteisön käynnistämään syksyn toimintakauden kävelyretkillä!
Tervetuloa liikuntavastaavien etätreffeille!