Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

4.12.2019
Oulu

PERUTTU

Pelaa liikkuen – vinkkipäivät Kokkolassa 17.10., Oulussa 28.11. ja Rovaniemellä 12.12. on peruttu kiihtyvän korona-tilanteen takia.

Aiomme kuitenkin kokeilla yhtä Pelaa liikkuen-verkkokoulutusta marraskuussa tai joulukuussa kaikille halukkaille. Verkkokoulutuksen tarkempi päivämäärä, esitte ja ilmoittautumislinkki tulossa.

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi.

Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa tai ulkona.

Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelit eivät vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Hinta x e / osallistuja sisältää koulutuksen sisällön, jaettavan materiaalin sekä päivän aikana tarjottavat kahvit. Kestoltaan koulutus on 3,5 – 4 tuntia.

Ajankohta ja paikka: Lauantai 28.11. klo 12-16, Oulu. Mikäli syksyllä ei saa kokoontua, koulutus järjestetään webinaarina verkossa.

Ilmoittautumislinkki tulossa.

Koulutuksen järjestää Hengitysliitto yhteistyössä Aivoliitto, Diabetesliitto, Sydänliitto ja Syöpäjärjestöt.

Peruutukset tulee tehdä viimeistään kahta viikkoa ennen koulutusta, jolloin osallistumismaksua ei veloiteta. Myöhäisemmän peruutuksen kohdalla veloitetaan osallistumismaksu, mikäli palveluntarjoaja perii sen koulutuksen järjestäjältä. Sairastapauksissa peruuntumisesta ei tule osallistujalle tai yhdistykselle/piirille kuluja.

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään

Verkkotapahtuma
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdistys ry:n kevään Tules Digirasteil -verkkotapahtumiin!
Verkkotapahtuma
Reumasairaudet, ja erityisesti nivelreuma, vaikuttavat myös jalkojen terveyteen.
Valtakunnallinen
Kävely on helppoa ja ilmaista. Sytytetään yhdessä into ja kipinä kävellä!
Verkkotapahtuma
Reuma- ja tulesyhdistysten liikuntavastaavien treffi-il