Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

4.12.2019
Tampere

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi.

Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa tai ulkona.

Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelit eivät vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Hinta 15 e / osallistuja sisältää koulutuksen sisällön, jaettavan materiaalin sekä päivän aikana tarjottavat kahvit. Kestoltaan koulutus on 3,5 – 4 tuntia.

Ajankohta ja paikka: torstai 22.10.2020 klo 12-16, Tampere

Ilmoittautumislinkki tulossa.

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Aivoliitto, Diabetesliitto, Hengitysliitto, Sydänliitto ja Syöpäjärjestöt.

Peruutukset tulee tehdä viimeistään kahta viikkoa ennen koulutusta, jolloin osallistumismaksua ei veloiteta. Myöhäisemmän peruutuksen kohdalla veloitetaan osallistumismaksu, mikäli palveluntarjoaja perii sen koulutuksen järjestäjältä. Sairastapauksissa peruuntumisesta ei tule osallistujalle tai yhdistykselle/piirille kuluja.

Kouluttajana toimii ja lisätietoja koulutuksesta antaa Aivoliitto.

12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistä
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.
30.9.2019
Pienet arkiset teot auttavat pitämään mielen hyvinvointia yllä.

Koulutukset jäsenasioiden /- reksiterin hoitajille järjestetään seuraavasti vuonna 2020:
Iisalmi
Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina.
Turku
Reumaliiton jäsenyhdistysten ja perheiden vesiliikuntapäivä. Tule yksin, ystävän, koko perheen ja
Seinäjoki
Vertaistukijoilla on omakohtaista kokemusta reumasairaudesta tai muusta t