Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

4.12.2019
Kokkola

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana kokeilemme, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten näitä pelejä voi toteuttaa yhdistysten tilaisuuksissa. Esimerkkejä liikunnallisista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona. Koulutuksessa pelaamme sisätiloissa.

Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta. Koulutukseen kannattaa varautua mukavilla vaatteilla pelihetkiä varten.

Huom! Mikäli syksyllä ei koronan takia saa kokoontua, koulutus järjestetään webinaarina verkossa.

Aika    17.10.2020 klo 12–15.30
Paika   Original Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4, 67100 Kokkola
Kohderyhmä  Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille ja liikunnan vertaisohjaajille.
Hinta Osallistumismaksu 15 €/henkilö, sisältää koulutuksen, pelien ohjeet ja kahvit. Sovi laskutuskäytännöistä oman yhdistyksesi/järjestösi kanssa.
Peruutusehdot  Peruutuksen voi tehdä kuluitta viimeistään 9.10.2020. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen, Hengitysliitto perii 40 euroa. Mikäli peruutus johtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja.

Ilmoittautuminen 2.10.2020 mennessä verkkolomakkeella: https://link.webropolsurveys.com/S/182DC2F1BA052904

Lisätiedot: Liikunnan asiantuntija Veera Farin, Hengitysliitto, veera.farin@hengitysliitto.fi, p. 044 407 7020

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.

Verkkotapahtuma
Tule tutustumaan Reumaliiton digitaalisiin työkaluihin Teams verkkoympäristöön ke 7.10.
Verkkotapahtuma
Illassa tarjotaan tietoa ja tukea sairastavan lapsen tai nuo
Oulu
Tule rohkeasti tutustumaan golfiin!