Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

4.12.2019
Kokkola

PERUTTU

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana kokeilemme, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten näitä pelejä voi toteuttaa yhdistysten tilaisuuksissa. Esimerkkejä liikunnallisista lautapeleistä ovat mm. Kimble, Afrikan tähti, muistipeli ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona. Koulutuksessa pelaamme sisätiloissa.

Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Koulutukseen kannattaa varautua mukavilla vaatteilla pelihetkiä varten.

Aika 18.4.2020 klo 12-15.30

Paikka Kokkola, Original Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4

Kohderyhmä Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille ja liikunnan vertaisohjaajille.

Hinta Osallistumismaksu 15 €/henkilö, sisältää koulutuksen, pelien ohjeet ja kahvit. Peruutusehdot: Peruutuksen voi tehdä kuluitta viimeistään 10.4.2020. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen, Hengitysliitto perii 40 euroa. Mikäli peruutus johtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja.

Ilmoittautuminen 2.4.2020 mennessä verkkolomakkeella: https://link.webropolsurveys.com/S/95C5C2ED95F016D1

Lisätiedot Liikunnan asiantuntija Veera Farin, Hengitysliitto, veera.farin@hengitysliitto.fi, p. 044 407 7020

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Aivoliitto, Diabetesliitto, Hengitysliitto, Sydänliitto ja Syöpäjärjestöt.

Tulethan tuoksuitta!

10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistä
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.
30.9.2019
Pienet arkiset teot auttavat pitämään mielen hyvinvointia yllä.

PERUTTU
Valtakunnallinen
Unelmien liikuntapäivä toteutuu tänä vuonna kodeissa ja somessa.