Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

4.12.2019
Iisalmi

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi.

Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa tai ulkona.

Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelit eivät vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Hinta 15 e / osallistuja sisältää koulutuksen sisällön, jaettavan materiaalin sekä päivän aikana tarjottavat kahvit. Kestoltaan koulutus on 3,5 – 4 tuntia.

Ajankohta ja paikka: Lauantai 1.2.2020 klo 12-16, Yhdistystalo Vakka, Pohjolankatu 4, Iisalmi

Ilmoittautumiset tästä 15.1.2020 mennessä

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Aivoliitto, Diabetesliitto, Hengitysliitto, Sydänliitto ja Syöpäjärjestöt.

Peruutukset tulee tehdä viimeistään kahta viikkoa ennen koulutusta, jolloin osallistumismaksua ei veloiteta. Myöhäisemmän peruutuksen kohdalla veloitetaan osallistumismaksu, mikäli palveluntarjoaja perii sen koulutuksen järjestäjältä. Sairastapauksissa peruuntumisesta ei tule osallistujalle tai yhdistykselle/piirille kuluja.

Kouluttajana toimii ja lisätietoja koulutuksesta antaa Diabetesliiton järjestösuunnittelija Terhi Kvick, sp. terhi.kvick(at)diabetes.fi p. 050 310 6624.

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.

Helsinki
Lähde yhdessä yhdistyksen käsityö- ja askarteluryhmän kanssa Kässäfestareille Helsingin Kattilaha
Tampere
Tule mukaan Reumaliiton iloiseen lenkkiporukkaan! Erikoishinta ilmoittautuessa voimassa 16.8.
Lahti
Vertaistukijoilla on omakohtaista kokemusta reumasairaudesta tai muusta t