Pelaa liikkuen -koulutus

13.1.2022

Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!

Pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi. Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla sekä erilaiset bingot. Pelit on mahdollista toteuttaa ulkona tai yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa.

Koulutus on tarkoitettu Suomen Reumaliiton ja Suomen Diabetesliiton jäsenyhdistysten jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta.

Aika: to 10.3.2022 klo 17-20.30

Paikka: Iso-Roobertinkatu 20-22 A (5krs.), Suomen Reumaliiton koulutustila / Helsinki

Hinta: 15 € / osallistuja

Osallistumismaksu sisältää koulutuksen, jaettavan materiaalien sekä koulutuksen aikana tarjottavan pienen välipalan/kahvit.

Kohderyhmä: Suomen Reumaliiton ja Suomen Diabetesliiton jäsenyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneet jäsenet, liikunnan vertaisohjaajat ja liikuntavastaavat.

Koulutuksessa on saatavilla kasvomaskeja ja käsidesiä. Seuraamme paikallisia koronaohjeistuksia ja toimimme niiden mukaan.

Ilmoittautumiset 24.2.2022 mennessä:

Reumaliiton jäsenet: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/c2b93b25-0739-4e82-9feb-69b28904c5d6?displayId=Fin2452907

Peruutusehdot: Peruutukset tulee ilmoittaa tapahtuman yhteyshenkilölle. Osallistuminen on mahdollista peruuttaa ilman kuluja ilmoittautumisajan päättymiseen saakka. Jos osallistuja ei peru osallistumistaan, tai peruutus tapahtuu ilmoittautumisajan päätyttyä, veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Sairastumistapauksissa osallistumismaksua ei veloiteta, eikä lääkärintodistusta vaadita.

Lisätiedot:

Kirsi Kaipainen-Pyykkö / Suomen Reumaliitto, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 15 88

26.10.2021
Aluksi selkärankareuma oli Suvi-Maria Heimovirralle valtava shokki.
26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.

Verkkotapahtuma
Tule tutustumaan kestävään kehitykseen!
Verkkotapahtuma
Oletko uusi toimija hallituksessa, tai haluaisitko vahvistaa omaa osaamistasi hall
Verkkotapahtuma
Kilta-rekisterin uudesta tapahtumienhallintatyökalusta järjestetään koulutus etäyhteydellä