Mitä sote-uudituksesta tiedetään nyt?

18.5.2021
Verkkotapahtuma

Tervetuloa virtuaaliseen keskustelutilaisuuteen tiistaina 2.11 klo 17.30–19, Mitä sote-uudistuksesta tiedetään nyt?

Sote-uudistus on tilaisuutta luotaessa toukokuussa paraikaa eduskunnan käsittelyssä. Jotta se pysyisi hallituksen kaavailemassa aikataulussa, tulisi eduskunnan tehdä siitä päätös ennen kesätaukoaan. Virtuaalisen tapaamisen tarkoituksena on päivittää sen hetken tietoja valtakunnallisen sote-uudistuksen tilanteesta ja käydä yhdessä keskustelua teemasta.

Keskustelua sote-uudistuksesta käydään yleisellä tasolla. Tarkoituksena ei ole käsitellä yksittäisten alueiden tilannetta. Osallistua voi matalalla kynnyksellä kuka vain aiheesta kiinnostunut ja mukaan voi tulla vain kuuntelemaankin.

Reumaliitosta keskustelemassa aiheesta ovat toiminnanjohtaja Anu Uhtio sekä sosiaali- ja terveyspolitiikan asiantuntija Miranna Seppälä. Keskustelua käydään Mirannan alustuksen pohjalta.

Ilmoittautuminen Webropolissa viimeistään tilaisuutta edeltävänä päivänä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse viimeistään tilaisuuspäivän aamuna.

Tulethan sinäkin mukaan!

Samansisältöinen verkkotapahtuma järjestetään myös ma 30.8 klo 14-15.30.

Tietoa sote-uudistuksesta löydät uudistuksen nettisivuilta.
Yksittäisten alueiden tilanteesta saat lisätietoa näiltä nettisivuilta
SOSTE tarjoaa alueiden järjestöille tukea sote-uudistukseen liittyen.

Tilaisuus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Verkkotapahtuma
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Turku
Reumaliitto järjestää kursseja erilaisissa elämäntilanteissa oleville reuma- ja muit
Kilta-koulutukset järjestetään syksyllä 2021 neljällä paikkakunnalla.
Lappajärvi