Mitä lapsiperheille kuuluu? Juttutuokio Reumaklubilla

8.10.2021
Verkkotapahtuma

Mitä lasten ja lapsiperheiden toiminnalle kuuluu eri puolella Suomea?

Vieläkö korona varjostaa paikkakunnallanne järjestettävää toimintaa vai olisiko nyt sopiva hetki ideoida ja kokeilla jotain uutta?  Millaisia valtakunnallisia tapahtumia, koulutuksia, luentoja ja vertaistoimintaa Reumaliitolla on tarjota lapsiperheille? Entä millaista tarjontaa toivoisit?

Tule vapaamuotoiseen juttutuokioon Reumaklubille kertomaan oman alueesi/paikkakuntasi tilanteesta ja kuulemaan, mitä muut ovat tehneet. Tapaaminen järjestetään keskiviikkona 27.10. klo 18-19. Mukana Reumaliitosta järjestösuunnittelija Heta Rissanen kertomassa liiton ajankohtaiset terveiset. Ideoidaan myös yhdessä tulevaa, voit esimerkiksi esittää toiveita lapsiperheiden pikkujouluja koskien.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet, esimerkiksi vanhemmat, joiden lapsi sairastaa sekä yhdistystoimijat, jotka ovat järjestäneet tai aikeissa järjestää toimintaa lapsiperheille.

Tilaisuus järjestetään Reumaklubin kerhohuoneessa.

Reumaklubin löydät osoitteesta reumaklubi.reumaliitto.fi Valitse etusivulta kerhohuone ja klikkaa ”liity huoneeseen”. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon eikä Reumaklubin käyttö edellytä rekisteröitymistä tai erillisen sovelluksen lataamista. Sallithan kuitenkin selaimen käyttää kameraa ja mikrofonia sivustolle tullessasi (kuvaa ja ääntä voit säädellä tapahtuman aikana).

Huomaathan, että kerhohuoneeseen mahtuu kerrallaan vain 10 henkilöä. Mikäli et pääse sisään huoneeseen sen ollessa täysi, siirry odottamaan olohuoneeseen.  Vaihdamme tarvittaessa suurempaan huoneeseen, tarkemmat ohjeet annetaan paikan päällä.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja antaa: heta.rissanen@reumaliitto.fi

17.6.2021
Lasten terveysfoorumi (LTF) haluaa tuoda esille järjestöjen roolin hyöd
9.12.2020
Reuma- ja tules-yhdistykset järjestivät ennen koronaa viikoittain yli 600 tuntia toimintaa.

Reumaklubilla tavataan!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!
Mikä Reumaklubi on?