Minun troppini -kirjoituskilpailu

27.1.2022
Valtakunnallinen

Tropit ovat lääkkeettömiä keinoja, jotka antavat hyvää mieltä ja auttavat jaksamaan pitkäaikaissairauden kanssa. Mitkä tekijät tukevat tai lisäävät sinun hyvinvointiasi ja antavat virtaa huonompinakin päivinä? Kerro omista tropeistasi osallistumalla rentoon kirjoituskilpailuun, jossa sana ja tyyli ovat vapaat!

Jätätkö arjen huolet kylmään avantoon vai huuhdotko pahan olon pois voimabiiseillä? Entä nautitko rankasta liikunnasta tai kenties värikkään ruoan tuomasta energiasta? Ehkä oletkin puunhalaaja tai tähtitaivaalle tuijotteleva sukankutoja? Voit loihtia troppisi myös runoksi. Tässä kisassa luovuus, omaperäisyys ja oma tyyli ovat sallittuja!

Lähetä tekstisi 31.3.2022 mennessä sähköisesti täältä löytyvällä lomakkeella tai kirjepostina osoitteeseen:

Reumaliitto

Iso Roobertinkatu 20–22 A

Merkitse kuoreen “Reumatroppi”.

Kirjoituskilpailun voittajat valitsee Reumaliiton valitsijaraati. Pääpalkintona 3 kpl Museokortteja (arvo 74 €). Lisäksi arvotaan pienempiä tuotepalkintoja. Voittajiin otetaan yhteyttä huhtikuun aikana.

Kirjoituskilpailun satoa julkaistaan kevään aikana Reumaliiton viestintäkanavissa.

Kirjoituskilpailun mainos avautuu pdf-muodossa tästä.

Lisätietoja: Satu Marjakangas satu.marjakangas@reumaliitto.fi tai Jenni Karvonen jenni.karvonen@reumaliitto.fi

Valtakunnallinen
Millainen on sinun mielimaisemasi, jossa voit levätä ja rauhoittua?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule kuulemaan Reumaliiton oppaasta, joka kertoo yhdistyksen vai
Verkkotapahtuma
Ohjaatko jotakin ryhmää? Tule verkostoitumaan ja jakamaan vinkkejä syyskauden alkaessa!