Mielen hyvinvoinnin ohjaajakoulutus, Helsinki

8.1.2019
Helsinki

Mielen hyvinvoinnin ohjaajakoulutus Helsigissä. Reumaliitto kouluttaa vapaaehtoisia, jotka kartuttavat ikäihmisten mielen hyvinvointitaitoja Ikäinstituutin kehittämillä työkaluilla luonnon virkistävää ja vahvistavaa voimaa hyödyntäen. Yhdistykset saavat uusia välineitä, joilla vahvistaa ja edistää jäsenistönsä mielen hyvinvointia. Lisää tietoa Ikäinstituutin hankkeesa voit lukea tästä: Mielipakista elämänvoimaa.

Koulutuksessa käydään läpi Mielipakkivälineiden käyttöä, mielen hyvinvoinnin osatekijöitä, ratkaisukeskeistä ajattelu- ja työtapaa, ryhmänohjausta sekä eettisiä kohtia ryhmänohjauksessa.

Koulutus pidetään Reumaliiton toimistolla osoitteessa Iso-Roobertinkatu 20-22 (5. krs), 00120 Helsinki. Mukaan mahtuu enintään 10 osallistujaa. Koulutus alkaa klo 10 ja päättyy noin klo 15. Osallistumismaksu on 20 €, jolla katetaan kurssin ruokailut.

Ilmoittautuminen viimeistään 15.3.2019 TÄSTÄ. Kysy lisää kouluttajalta Tiina Hongistolta: tiina.hongisto@reumaliitto.fi, 044 550 3450.

Mitä yhdistystoiminta on?
Joensuu
Tervetuloa Reumaliiton Itä-Suomen jäsentapaamisee
Hei sinä 24–40 -vuotias, jonka kumppanina on nivelreuma. Elokuussa toteutettava päiv
Turku
Yhdistysten liikuntaa ohjaaville tai ohjaamisesta kiinnostuneille.